ارزیابی مدیریت دانش مربوط به روش های تدریس دبیران در دبیرستان ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی مدیریت دانش مربوط به روش های تدریس دبیران در دبیرستان ها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی مدیریت دانش مربوط به روش های تدریس دبیران در دبیرستان ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی مدیریت دانش مربوط به روش های تدریس دبیران در دبیرستان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی مدیریت دانش مربوط به روش های تدریس دبیران در دبیرستان ها :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
از دهه ۱۹۹۰ ، مدیریت دانش در حوزهی تجارت پیشرفت چشمگیری داشته و مدلهای فراوانی از مدیریت دانش در این زمینه ارائه شده است اما با توجه به ماهیت متفاوت سازمانهای آموزشی و مدارس، نمیتوان از مطالعات و مدلهایی که در زمینهی مدیریت دانش در حوزهی تجارت هستند برای مؤسسات آموزشی و مدارس بهره برد. از طرف دیگر، دانش روشهای تدریس، به عنوان دانشی که باعث کسب مزیت رقابتی برای دبیر میشود، از اهمیت ویژهای برخوردار است. لذا در این پژوهش، قصد داریم به ارزیابی مدیریت دانش مربوط به روشهای تدریس دبیران در دبیرستانها بپردازیم. به این منظور، پنج متغیر، شاملدانش عمومی روش های تدریس، ایجاد، ذخیره، اشتراک و به کارگیری دانش روش های تدریس، مورد ارزیابی قرار گرفته است. پرسش نامه ی پژوهش، بین مدیران، معاونان آموزشی و مشاوران مشغول به کار در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ ، در مقطع دبیرستان در منطقه ی ۲ آموزش و پرورش تهران، توزیع شد. نتایج – تحلیل ها نشان داد که، مدیریت دانش مربوط به روشهای تدریس دبیران در دبیرستانها، در سطح قابل قبولی است و مشاهده شد، میانگین متغیر دانش عمومی مربوط به روشهای تدریس از سایر متغیرها بیشتر است که این نشان میدهد، با وجود سطح بالای دانش عمومی مربوط به روشهای تدریس در بین دبیران، این امر، به آن صورت، باعث ارتقاء سطح مدیریت دانش و فرایند آن در روشهای تدریس نشده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.