شناسایی و اولویت بندی عوامل محیطی موثر بر فرآ یند بازاریابی اکوتوریسم در ایران( مطالعه موردی: کویر مرنجاب)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل محیطی موثر بر فرآ یند بازاریابی اکوتوریسم در ایران( مطالعه موردی: کویر مرنجاب) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل محیطی موثر بر فرآ یند بازاریابی اکوتوریسم در ایران( مطالعه موردی: کویر مرنجاب)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل محیطی موثر بر فرآ یند بازاریابی اکوتوریسم در ایران( مطالعه موردی: کویر مرنجاب)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل محیطی موثر بر فرآ یند بازاریابی اکوتوریسم در ایران( مطالعه موردی: کویر مرنجاب) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

گردشگری امروزه یکی از صنایع رو به رشد به حساب می آید. یکی از انواع گرد شگری، اکوتوریسم است که بخش در حال افزایشی از سفرها را امروزه به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر، بازاریابی در تمامی حوزه های خدماتی از جمله گردشگری به امری ضروری تبدیل شده است. توسعه ی هر چه بهتر این بخش نیازمند درک و شناخت صحیح از فرایندها و ساز و کارهای دخیل در امر بازاریابی مقصدهای اکوتوریسم است. یکی از مراحل فرآیند بازاریابی، شناسایی عوامل محیطی است که به عواملی گفته می شود که غیر قابل کنترل هستند. در همین راستا، هدف این تحقیق شناسایی و اولویت بندی عوامل محیطی موثر بر فرایند بازاریابی اکوتوریسو در ایران است که با تمرکز بر کویر مرنجاب انجام شده است. این تحقیق رویکردی توصیفی- پیمایشی داشته و برای انجام آن از روش دلفی استفاده شد. روش نمونه گیری در این پژوهش روش نمونه گیری غیر احتمالی است که با استفاده از روش گلوله برفی انجام شد. در چهار دور از خبرگان معرفی شده خواسته شد تا خبرگانی را معرفی نمایند که تعداد ۳۱ ‏خبره به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند که از بین آن ها، امکان استغاده از ۱۳ ‏نفر نبود. در پایان ۱۸ ‏نفر نمونه ی آماری این پژوهش را تشکیل دادند. برای شناسایی عوامل محیطی در ابتدا پرسشنامه ای شامل یک سوال تشریحی طراحی شد. عوامل شناسایی شده در پرسشنامه ی دوم ابتدا پالایش و سپس اولویت بندی شدند که از ۱۸ ‏نفر، ۱۵ ‏نغر به این پرسشنامه پاسخ دادند. برای پالایش عوامل از آزمون تی تک نمونه ای و برای اولویت بندی از آزمون فریدمن استفاده شد. در آخر مدلی برای عوامل محیطی طراحی شد که نشان می دهد عوامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی ،فرهنگی و زیست محیطی به ترتیب اولویت بر فرایند بازاریابی اکوتوریسم در ایران موثرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.