مدیریت استراتژیک در رادیو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت استراتژیک در رادیو دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت استراتژیک در رادیو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت استراتژیک در رادیو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت استراتژیک در رادیو :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
مدیریت استراتژیک از جمله انواع مدیریتهایی است که در سازمانهای مختلف از جمله سازمان رسانهای مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند مثمر ثمر واقع شود. در این راستا مدیریت استراتژیک را در سازمان رادیویی مورد بررسی قرار میدهیم. بدین صورت که فرصتها و تهدیدهای خارجی و نقاط قوت و ضعف داخلی را با توجه به عوامل داخلی و محیطی رادیو بررسی مینماییم. عوامل تشکیلدهنده درون سازمانی از جمله منابع انسانی، ابزار و امکانات)کالبدی و سرمایهای(، روابط سازمانی)روابط و ساختارها(، فرهنگ سازمانی)مشارکت، کار تیمی و …( و محیط پیرامونی در قالب محیط نزدیک یا حوزهفعالیت رسانه) از جمله جامعه و دولت، مخاطبان و مشتریان، تأمینکنندگان و رقبا( و محیط دور یا محیط عمومی رسانه) از جمله شرایط اقلیمی جغرافیایی، شرایط اقتصادی، شرایط سیاسی، شرایط اجتماعی، شرایط حقوقی، شرایط فرهنگی، شرایطدیوانسالاری، و شرایط فناوری( تطبیق میشوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.