رابطه امید و انگیزش تحصیلی با خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره اول متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه امید و انگیزش تحصیلی با خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره اول متوسطه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه امید و انگیزش تحصیلی با خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره اول متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه امید و انگیزش تحصیلی با خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره اول متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه امید و انگیزش تحصیلی با خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره اول متوسطه :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین امید و انگیزش تحصیلی با خودکارآمدی دانش آموزان دوره اول متوسطه ناحیه دو شهر خرم آباد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ بود. روش پژوهش حاضر، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش،شامل کلیه دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر خرم آباد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ بود که بر اساس روش نمونه گیری طبقه ای نسبی و بر اساس جدول مورگان ۳۶۸ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها شامل پرسشنامه امید اسنایدر(۲۰۰۰)، انگیزش تحصیلی والرند(۱۹۸۹) و خودکارآمدی تحصیلی اون و فرامن (۱۹۸۸) بود. برایتجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (میانگین و انحراف استاندارد) و آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه به روش گام به گام) با استفاده از نرم افزار spss-18 استفاده شد. نتایج نشان داد بین امید و مؤلفه های آن با خودکارآمدی تحصیلی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد (p<0/01). همچنین از بین مؤلفه های انگیزش، فقط انگیزش درونی با خودکارآمدی تحصیلی رابطه مثبت و معنادار داشت (p<0/01). همچنین تفکر راهبردی، انگیزش درونی و انگیزش بیرونی، توانایی پیشبینی خودکارآمدی تحصیلی را به صورت معنادار دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.