بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمندسازی روانشناختی آموزگاران زن ناحیه دو شهر خرم آباد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمندسازی روانشناختی آموزگاران زن ناحیه دو شهر خرم آباد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمندسازی روانشناختی آموزگاران زن ناحیه دو شهر خرم آباد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمندسازی روانشناختی آموزگاران زن ناحیه دو شهر خرم آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمندسازی روانشناختی آموزگاران زن ناحیه دو شهر خرم آباد :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمندسازی روان شناختی آموزگاران زنناحیه دو شهر خرمآباد بود. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی و از نظر هدف کاربردی بود. جامعهآماری پژوهش، آموزگاران زن ناحیه دو شهر خرمآباد به تعداد ۴۳۰ نفر بود که به روش نمونه گیریتصادفی ساده تعداد ۲۰۱ نفر بر اساس جدول کرجسی و مورگان به عنوان حجم نمونه انتخاب شد. برایجمع آوری داده ها از پرسشنامه های یادگیری نیف (۲۰۰۱) و توانمندسازی روانشناختی اسپریتزر ومیشرا (۱۹۹۵) استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (میانگین و انحراف استاندارد) وآمار استنباطی (آزمون کولموگروف اسمیرنوف، ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند گانهبه روش گام به گام) استفاده شد. نتایج نشان داد که بین یادگیری سازمانی و مؤلفه های آن به جز رهبریمشارکتی با توانمندسازی روانشناختی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد (P<0/01). همچنین مؤلفه-های فرهنگ یادگیری سازمانی، توسعه شایستگی های کارکنان و رهبری مشارکتی توانایی پیش بینیتوانمندسازی را به صورت معنادار دارند (p<0/01).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.