بررسی تأثیر ریسک های بانکداری الکترونیکی بر رضایت، کسب منافع مشتری و قصد استفاده آنها در بانک سپه لرستان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر ریسک های بانکداری الکترونیکی بر رضایت، کسب منافع مشتری و قصد استفاده آنها در بانک سپه لرستان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر ریسک های بانکداری الکترونیکی بر رضایت، کسب منافع مشتری و قصد استفاده آنها در بانک سپه لرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر ریسک های بانکداری الکترونیکی بر رضایت، کسب منافع مشتری و قصد استفاده آنها در بانک سپه لرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر ریسک های بانکداری الکترونیکی بر رضایت، کسب منافع مشتری و قصد استفاده آنها در بانک سپه لرستان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

محقق تلاش دارد در طی این پژوهش به بررسی تأثیر ریسک های بانکداری الکترونیکی بر رضایت، کسبمنافع مشتری و قصد استفاده آنها بپردازد. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک ملی شهر اراک میباشد. تحقیق حاضر از نظرهدف کاربردی و از لحاظ روش علی می باشد.در این راستا ضمن مرور بر ادبیاتموضوع و استفاده از منابع کتابخانه ای،محقق از پرسشنامه ای برای جمع آوری اطلاعات استفاده کرده است.۳۷۰ پرسشنامه در بین جامعه آماری توزیع شد که ۳۳۴ مورد آن قابل استفاده بود. فرضیات این پژوهش بااستفاده از مدل معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزار لیزرل مورد آزمون قرار گرفت. نتایج تحقیق حاکیاز تاثیر مثبت متغیرهای (ریسک مالی و ریسک عملکردی) بر درک مشتریان از فداکاری و درک مشتریان ازمزایا و همینطور تاثیر مثبت متغیرهای (درک مشتریان از فداکاری و درک مشتریان از مزایا) بر رضایتمندی ودر نهایت تاثیر مثبت رضایتمندی بر قصد استفاده می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.