بررسی تاثیر اقدامات زنجیره تامین بر پایداری سازمانی با نقش میانجی مزیت رقابتی (مورد مطالعه: زنجیره تامین شرکت سایپا)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر اقدامات زنجیره تامین بر پایداری سازمانی با نقش میانجی مزیت رقابتی (مورد مطالعه: زنجیره تامین شرکت سایپا) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر اقدامات زنجیره تامین بر پایداری سازمانی با نقش میانجی مزیت رقابتی (مورد مطالعه: زنجیره تامین شرکت سایپا) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اقدامات زنجیره تامین بر پایداری سازمانی با نقش میانجی مزیت رقابتی (مورد مطالعه: زنجیره تامین شرکت سایپا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر اقدامات زنجیره تامین بر پایداری سازمانی با نقش میانجی مزیت رقابتی (مورد مطالعه: زنجیره تامین شرکت سایپا) :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش بررسی تاثیر «اقدامات زنجیره تأمین» بر «مزیت رقابتی» و «پایداری» در شرکتسایپا است. امروزه هیچ شرکتی نمی تواند از مدیریت زنجیره ی تأمین چشم پوشی کند و انتظار بقا داشتهباشد. شناخت و بررسی اقدامات مختلف زنجیره تأمین، درک بهتری از روابط و تعاملات بین تأمینکنندگان را موجب می شوداز طرف دیگر دستیابی به مزیت رقابتی برای هر سازمان یک موقعیت قابلدفاع در مقابل رقبا ایجادکرده و شامل قابلیت هایی است که سازمان را از رقبا متمایز می کند.همچنینقابل ذکر است امروزه تضمین توسعه پایدار هر کشور منوط به حفظ و استفاده بهینه از منابع محدود و غیرقابل جایگزین، توسعه پایدار اجتماعی و اقتصادی در آن کشور شده است و اقدامات گوناگونی برای مواجههبا این مسئله توسط دولتها انجام گرفته است این اقدامات می تواند به بهبود فرآیند تولید، افزایش سوددهی(در بلند مدت) و دستیابی به بازارهای جهانی که به تازگی نسبت به محیط زیست و مسئولیت پذیریاجتماعی سازمان ها بسیار حساس شده اند کمک کند این پژوهش بر آن است تا با معرفی این مفاهیم و بامرور جامع ادبیات موضوع و شناسایی عوامل و شاخص های کلیدی مرتبط با آن و ارائه مدلی مفهومی دراین زمینه، چراغ راه شرکت ها در پیاده سازی اقدامات زنجیره تامین و و ارتقای مزیت رقابتی و پایداریآن ها باشد در این راستا پس از مرور جامع ادبیات، اقدامات زنجیره تامین، مزیت رقابتی و پایداری موردبررسی قرار گرفته اند. جامعه آماری شامل مدیران و خبرگان ۲۵ شرکت حاضر در زنجیره تامین شرکتسایپا است که از نظرات ۱۲۵ نفر از آنان به عنوان نمونه انتخابی از روش نمونه گیری تصادفی سادهاستفاده شد. روش پژوهش مورد استفاده در این بررسی توصیفی از نوع همبستگی می باشد. تجزیه وتحلیل داده ها نیز در دو بخش اصلی آزمون میانگین و روابط مبتنی بر مدل معادلات ساختاری انجام گرفت.نتایج مدل معادلات ساختاری نشان دهنده رابطهی علی مثبت و معنی داری میان «اقدامات زنجیره تأمین» و «مزیت رقابتی» میباشد. همچنین رابطه مستقیم و غیر مستقیم بین «اقدامات زنجیره تامین» و «پایداری» تأیید شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.