بررسی عوامل اثرگذار بر درک مفاهیم ریاضی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی با استفاده از مدل رگرسیون رتبه ای : مورد شهرستان داراب
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل اثرگذار بر درک مفاهیم ریاضی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی با استفاده از مدل رگرسیون رتبه ای : مورد شهرستان داراب دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل اثرگذار بر درک مفاهیم ریاضی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی با استفاده از مدل رگرسیون رتبه ای : مورد شهرستان داراب کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل اثرگذار بر درک مفاهیم ریاضی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی با استفاده از مدل رگرسیون رتبه ای : مورد شهرستان داراب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل اثرگذار بر درک مفاهیم ریاضی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی با استفاده از مدل رگرسیون رتبه ای : مورد شهرستان داراب :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
عوامل مختلفی در درک مفاهیم ریاضی اثرگذار می باشد. درس ریاضی از جمله دروس مهم در دوره های مختلف تحصیلی محسوب می شود که شناخت عوامل اثرگذار بردرک مفاهیم اصلی آن بسیار ضروری است. در این تحقیق جامعه آماری کل دانش آموزان دختر وپسر پایه ی اول ابتدایی شهرستان داراب در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ که جمعیت آنها ۹۵۰ نفر بود که در این مدارس ۵۰۰ نفر دختر و ۴۵۰ نفر پسر بودند. این تحقیق از نوع توصیفی تحلیلی از نوع مطالعات مقطعی می باشد. در این پژوهش تأثیر جنسیت، آموزش، علاقه مندی IQ و میزان درآمد والدین بر درک های جمع و تفریق، الگویابی، حل مسئله و هندسه با روش رگرسیون لجستیک رتبه ای با استفاده از نرم افزار Stata و رژن ۱۹ مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به بررسی های فوق رابطه بین درآمد والدین و درک جمع و تفریق معنی دار نیست. این عدد نشان می دهد که میزان درآمد والدین تأثیری در درک مفهوم جمع و تفریق ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.