بررسی وضعیت بازاریابی در گردشگری استان گلستان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت بازاریابی در گردشگری استان گلستان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت بازاریابی در گردشگری استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت بازاریابی در گردشگری استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت بازاریابی در گردشگری استان گلستان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر مطالعه نقش آمیخته بازاریابی P4 بر توسعه صنعت گردشگری در استان گلستان می باشد. روش تحقیق مورد استفاده در این تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی مدل معادلات ساختاری بوده است. جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان – سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و کلیه تور های مسافرتی استان گلستان می باشد، که تعداد آنها ۲۲۵ نفر می باشد. برای تعیین حجم نمونه با توجه به حجم نمونه موردنیاز در نرم افزار لیزرل (کف نمونه ۲۰۰ تایی) تمام جامعه به عنوان نمونه در نظر گرفته شده است. روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای ساده می باشد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده که پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ ۰.۹۲ بدست آمده است. نهایتاً مجموعه دادهها به کمک نرم افزار LISREL با مدلسازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان دادند اجزا ء آمیخته بازاریابی P4 بر توسعه صنعت گردشگری دراستان گلستان تاثیر مستقیم، مثبت و معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.