بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری استان گلستان صورت گرفت ه است روش تحقیق مورد استفاده توصیفی و از نوع پیمایشی همبستگی است جامعه آماری این پژوهش کلیه گردشگرانی می باشند که از مقاصد گردشگری موجود در این استان بازدید می کند مدل تحقیق با نمونه ای متشکل از ۴۰۰ نفر گردشگران است و با استافده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای مورد سنجش قرار گرفت اطلاعات لازم برای تحقیق حاضر با استفاده از پرسشنامه ای که اعتبار آن مورد ازمون قرار گرفته بود جمع آوری شد این اطالعات در محیط نرم افزاری لیززل با اعمال آزمونهای مدل معادلات ساختاری و تحلیلی عاملی تاییدی با توجه به فرضیات تحقیق،تجزیه و تحلیل گردند. در این تحقیق تاثیر آگاهی ادارک شده تداعی نام تجاری، کیفیت ادراک شده و وفاداری به نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری مورد بررسی قرار گرفت نتایج تحقیق نشان دهنده این بود که هریک از ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر ارزش نام و نشان تجاری مقاصد گردشگری گلستان موثر می باشد. تداعی و نام و نشان تجاری وفاداری به نام و نشان تجاری و آگاهی ادارک شده از نام و نشان تجاری دارای اولویت و اهمیت بیشتری می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.