بررسی شعارهای تبلیغاتی گردشگری استان های ایران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی شعارهای تبلیغاتی گردشگری استان های ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شعارهای تبلیغاتی گردشگری استان های ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شعارهای تبلیغاتی گردشگری استان های ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی شعارهای تبلیغاتی گردشگری استان های ایران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

با عنایت به افزایش روز افزون رقابت در بازار ارائه خدمات و محصولات، و از جمله بازار گردشگری، اهمیت داشتن یک شعار تبلیغاتی خوب که بتواند معرف خدمات یا محصولات باشد بر کسی پوشیده نیست. از این رو در پژوهش پیش رو با برشمردن شعارهای تبلیغاتی و نظریات تنی چند از صاحب نظران این حوزه از جمله برایرلی وویتیر و پایک و معیارهای مورد نظر ایشان در باب یک شعار تبلیغاتی ایده ال و مسائل و مشکلات ایجاد و انتخاب چنین شعارهایی و معرفی طرح سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که در سال ۱۳۹۱ در راستای ارتقای گردشگری استان ها صورت گرفت و طی آن هر استان یک شعار تبلیغاتی را انتخاب کرد تا به معرفی هر چه بیشتراستان مورد نظرشان بپردازند، میزان همخوانی این شعارها با موازین علمی برشمرده شده مورد بررسی قرار گرفت. سپس پرسشنامه ای حاوی شعارهای انتخابی استان ها طرح شد که در آن نام استان ها حذف شده بود و از پرسش شوندگان خواسته شد تا نام استان هایی را که به نظرشان با شعار مربوط بودند را در جلوی آن یادداشت کنند. پساز بررسی داده های حاصل از پرسشنامه ها اینچنین مشخص شد که شعارهای انتخابی استان ها هیچ یک با موازین علمی سازگار نبوده و تنها بند اختصار در مورد آنها در مواردی رعایت شده بود و در همه موارد در گزینش شعار بسیار تک بعدی و سلیقه ای عمل شده بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.