شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین صنعت نفت و گاز در شرایط تحریمی با استفاده از تئوری سه شاخگی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین صنعت نفت و گاز در شرایط تحریمی با استفاده از تئوری سه شاخگی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین صنعت نفت و گاز در شرایط تحریمی با استفاده از تئوری سه شاخگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین صنعت نفت و گاز در شرایط تحریمی با استفاده از تئوری سه شاخگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین صنعت نفت و گاز در شرایط تحریمی با استفاده از تئوری سه شاخگی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه صنعت نفت وگاز به عنوان پیشران اقتصاد جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه ویژه ای بوده و زنجیره تأمین آن به عنوان مهم ترین صنعت کشور دارای جایگاه ویژه ای می باشد. شرایط تحریمی نیز با توجه به تعامل صنعت نفت ایران با تأمین کنندگان و مشتریان خارجی به عنوان عاملی تأثیر گذار در این صنعت مطرح شده است. لذا لزوم شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین در صنعت نفت و گاز در شرایط تحریمی جهت ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین در صنعت فوق اهمیت می یابد. هدف اصلی پژوهش حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر صنعت نفت و گاز در شرایط تحریمی با استفاده از تئوری سه شاخگی و مشخص کردن تأثیر هر یک از ابعاد ساختاری، رفتاری و زمینه ای بر زنجیره تأمین نفت و گاز در شرایط تحریمی می باشد. بدین منظور با توزیع پرسشنامه و گردآوری اطلاعات از نخبگان صنعت نفت و گاز و تحلیل داده ها با استفاده از روش دلفی فازی و رتبه بندی هر یک از ابعاد و نیز عوامل فرعی هر یک از ابعاد به روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) عوامل فوق شناسایی و رتبه بندی گردید. پژوهش فوق نشان داد که بعد ساختاری مهم ترین عامل مؤثر بوده و پس از آن ابعاد زمینه ای و رفتاری بر زنجیره تأمین تأثیر دارند. همچنین در بررسی بعد ساختاری معلوم شد که مدیریت موجودی بیشترین اهمیت و میزان انعطاف پذیری کمترین اهمیت را دارند. در بعد زمینه ای بیشترین اهمیت متعلق به مدیریت ارتباط با مشتری و کمترین اهمیت متعلق به درک انتظارات مشتریان و در بعد رفتاری نیز عامل آموزش دارای بیشترین اهمیت و میزان بلوغ روابط انسانی دارای کمترین درجه اهمیت بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.