شناسایی مولفه های موثر بر اهداف حوزه تولید با مدل سازی معادلات ساختاری


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی مولفه های موثر بر اهداف حوزه تولید با مدل سازی معادلات ساختاری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی مولفه های موثر بر اهداف حوزه تولید با مدل سازی معادلات ساختاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی مولفه های موثر بر اهداف حوزه تولید با مدل سازی معادلات ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی مولفه های موثر بر اهداف حوزه تولید با مدل سازی معادلات ساختاری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

جاری سازی اهداف و عملیاتی نمودن آنها با مدل هوشین کانری، از جمله راهکارهای اثر بخش جهت تحقق اهداف کلان میباشد.حوزه تولید شرکت پارس خودرو بر اساس مدل هوشین کانری اهداف کلان سازمان را در سطوح معاون، مدیر، رئیس و سرپرست با منطق شکت آبشاری تعمیم می بخشد. در این پژوهش مولفه ها و عوامل موثر بر اهداف تولید بر اساس مدل هوشین کانری در بازه زمانی سالهای ۹۲ تا نیمه اول سال ۹۴ استخراج شده و برای بدست آوردن برازش نهایی پژوهش از روش معادلات ساختاری و نرم افزار Smart PLS3 استفاده شد. در نتیجه این پژوهش در سطح اطمینان ۹۵% سازه کیفیت (Quality) با ضریب T برابر ۱۱.۰۹۹ بالاترین تاثیر را در عملکرد تولید داراست. سازه هزینه (Cost) با ضریب T برابر ۷.۵۱۳ پس از کیفیت، بیشترین تاثیر را بر عملکرد تولید داراست. همچنین سازه مدیریت (Management) با ضریب T برابر ۴.۷۵۰ سومین عامل موثر بر عملکرد تولید بدست آمد و سازه زمان تحویل (Delivery) با ضریب T برابر ۳.۹۱۳ چهارمین عامل موثر بر عملکرد و سازه منابع انسانی (Human Resource) با ضریب T برابر ۲.۷۳۵ پنجمین عامل موثر بر عملکرد بدست آمد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.