تأثیر رفتارهای توانمندسازی رهبربا نقش میانجی گری توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر رضایت کارکنان (مجموعه ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تأثیر رفتارهای توانمندسازی رهبربا نقش میانجی گری توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر رضایت کارکنان (مجموعه ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تأثیر رفتارهای توانمندسازی رهبربا نقش میانجی گری توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر رضایت کارکنان (مجموعه ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر رفتارهای توانمندسازی رهبربا نقش میانجی گری توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر رضایت کارکنان (مجموعه ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تأثیر رفتارهای توانمندسازی رهبربا نقش میانجی گری توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر رضایت کارکنان (مجموعه ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران) :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
نیروی انسانی سازمان، مهمترین عنصر و بزرگترین ثروت آن محسوب می شود. در واقع نیروی انسانی، موتور محرک سازمانها در جهت رسیدن به اهدافشان قلمداد می شود. امروزه مانند گذشته نیست که مزیت رقابتی یک سازمان در تکنولوژی و ابزارآلات پیشرفته باشد، بلکه بزرگترین مزیت یک سازمان در به کارگیری نیروی خلاق و ماهر است. متأسفانه بسیاری از سازمانها تصور نادرستی درباره کارکنان خود دارند. کم نیستند. علاوه بر این افراد توانمند، خود کنترل و خود تنظیم هستند. آن ها به آسانی قبول مسئولیت می کنند و دیدگاه مثبتی درباره خود، دیگران و محیط دارند و به زندگی شغلی خوش بین هستند و اساسا دیگران را به عنوان همکار و شریک می بینند نه رقیب .بنابراین هدف این مطالعه بررسی نقش رفتارهای توانمندساز رهبر با نقش میانجی گری توانمندسازی روانشناختی بر رضایت مشتریان و همچنین تعهد سازمانی کارکنان است.می باشد، برای این منظور مطالعه ای در بین کارکنان اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام و برای انتخاب کارکنان از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است که شامل ۵۰ نفر می باشند، اطلاعات جمع آوری شده توسط پرسشنامه ای حاوی طیف پنج گزینه ای لیکرت با استفاده از نرم افزارهای SPSS و lisrel مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج حاکی از آن است که از توانمندسازی روانشناختی رهبر و کارکنان تاثیر قابل قبولی بررضایت مشتری و هم چنین تعهد سازمانی داشته و در عین رضایت شغلی کارکنان و توانمندسازی روانشناختی کارکنان نقش واسطه موثری در ارتباط با توانمندسازی روانشناختی رهبر و رضایت مشتری و تعهد سازی ایفا می نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.