تاثیرشبکه ها ونرم افزارهای کامپیوتر) با نگاه فناوری اطلاعات( بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر )مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیرشبکه ها ونرم افزارهای کامپیوتر) با نگاه فناوری اطلاعات( بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر )مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیرشبکه ها ونرم افزارهای کامپیوتر) با نگاه فناوری اطلاعات( بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر )مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرشبکه ها ونرم افزارهای کامپیوتر) با نگاه فناوری اطلاعات( بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر )مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیرشبکه ها ونرم افزارهای کامپیوتر) با نگاه فناوری اطلاعات( بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر )مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
در این مقاله نقش شبکه ونرم افزارها ی کامپیوتری )با دید فناوری اطلاعات(بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر مورد بررسی وتجزیه و تحلیل قرار می گیرد. این تحقیق،ازنظر هدف،کاربردی است،روش تحقیق،با توجه به ذات وماهیت آن از نوع توصیفی-همبستگی می باشد.جامعه آماری در این پژوهش ،کارکنان ونمایندگان شهرستان مشهد است که حجم جامعه در این تحقیق ۳۵۰ نفر بوده که تعداد ۱۸۳ نفر بعنوان حجم نمونه انتخاب شدند.روش نمونه گیری در این پژوهش،تصادفی ساده است.اینتحقیق از نظرروش گردآوری داده ها،ترکیبی از دوروش میدانی کتابخانه ای است.ابزارگردآوری اطلاعات در این – پژوهش، پرسشنامه است.روایی پرسشنامه توسط استادراهنما ومتخصصین بیمه مورد بررسی قرارگرفت وبرای برآوردپایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد.تمامی عوامل شبکه ها ونرم افزار های کامپیوتربر عملکرد بازاریابی،دارای ضریبآلفای کرونباخ بالای ۷/.می باشد که به این تریب پایایی پرسشنامه نیز تائید می شود.برای تجزیه وتحلیل اطلاعات گردآوری شده از روش های آمار توصیفی وآمار استباطی استفاده شد.فرضیه های پژوهش با نرم افزار SPSS موردآزمون قرار گرفته اند.برای بررسی نقش شبکه ونرم افزارهای کامپیوتری بر ابعاد عملکرد بازاریابی ) ارتباطات ، تحقیقات بازاریابی ، فروش، چهرهتجاری ، هزینه و مزیت رقابتی ( از آزمون رگرسیون چندگانه بهره گرفته شده است.نتایج با استفاده از آزمون رگرسیون چند گانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که شبکه افزار ونرم افزار های کامپیوتری بر تمام ابعاد عملکرد بازاریابی در سطح ۵ درصد تاثیر مثبت و معناداری دارد و از میان آنها شاخص های شبکه افزار ونرم افزار تاثیر بیشتری بر فروش دارد.همچنین نقش شبکه ونرم افزار های کامپیوتری را بر هریک از ابعاد عملکرد سنجیده شد که تقریبا در بیشتر آزمون ها شاخص شبکه افزارنقش تبیین کننده ای بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر داشت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.