تاثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مشتریان صنعتی مطالعه موردی: شرکت تی اف تی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مشتریان صنعتی مطالعه موردی: شرکت تی اف تی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مشتریان صنعتی مطالعه موردی: شرکت تی اف تی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مشتریان صنعتی مطالعه موردی: شرکت تی اف تی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارزش ویژه نام تجاری بر پاسخ مشتریان صنعتی مطالعه موردی: شرکت تی اف تی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

ارزش یک کالای دارای برند از کالای بدون برند بالاتر است و این ارزش قابل ملاحظه، ارزش ویژه برند نام دارد. ارزش ویژه برند برای تمام شرکت های فعال در یک صنعت خاص سودمند است. بر این اساس، این تحقیقتلاش دارد به بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ های مشتریان بپردازد. مدل پژوهش بر اساس پیشینه پژوهش در داخل و خارج از کشور، طراحی و تدوین گردید. دادههای پژوهش از طریق پرسشنامه گردآوری شد و با فرضیه ها مورد آزمون AMOS و ۱۶ SPSS استفاده از مدل معادلات ساختاری به کمک نرمافزارهای ۱۸ قرار گرفت. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مشتریان شرکت تی اف تی در شهر تهران است که در بازه زمانیانجام پژوهش از این شرکت خرید کرده اند. به منظور جمع آوری داده ها با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس، از ۱۴۶ مشتری نمونه گیری به عمل آمد. پایایی پرسشنامه نیز با استفاده از آلفای کرونباخ تأیید گردید.پس از تحلیل عاملی، کلیه سازههای پیشنهادی محقق مورد تایید قرار گرفت و در مدل باقی ماند. بر مبنای تحلیلساختاری مشخص شد که مدل پیشنهادی محقق با اعتبار بالایی تایید شد. بر اساس یافته ها، آگاهی از برند بر کیفیت ادراک شده و تداعی برند موثر بود. کیفیت ادراک شده و تداعی برند نیز بر وفاداری به برند و ارزشویژه برند تأثیر مثبت و معنی داری داشتند. ارزش ویژه برند نیز به نوبه خود بر ترجیح برند، نگرش نسبت به توسعه برند، تمایل به پرداخت مبالغ بالاتر و قصد خرید برند تأثیر معنی داری داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.