شناسایی و رتبه بندی شاخص های برند برتر بانکداری از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و رتبه بندی شاخص های برند برتر بانکداری از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و رتبه بندی شاخص های برند برتر بانکداری از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی شاخص های برند برتر بانکداری از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی شاخص های برند برتر بانکداری از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران) :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
این پژوهش به شناسایی ورتبه بندی برند برتر در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان) می پردازد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی ،از نظر شیوه جمع آوری اطلاعات پیمایشی و ابزار جمع آوری اطلاعات آن پرسشنامه است جامعه آماری این تحقیق در برگیرنده مشتریانی است که در شعب منتخب بانک قرض الحسنه مهر ایران حساب دارند از سی و سه شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اصفهان به صورت خوشه ای چندمرحله ای نمونه گیری به عمل آمد و از بین جامعه مزبور تعداد ۲۰ شعبه و ۲۰۰ نفر از مشتریان این شعب به صورت تصادفی انتخاب شدند. رتبه بندی شاخص های مورد نظر با استفاده از ازمون فریدمن صورت گرفته و براساس نتایج به دست آمده رتبه بندی شاخص های برند دراین بانک بدین صورت بوده است خدمت،فرایند، امکانات، قیمت، مکان و زمان،کارکنان و فعالیت های ترفیعی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.