برنامه ریزی توسعه فضایی در مراکز تجاری براساس (BID)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برنامه ریزی توسعه فضایی در مراکز تجاری براساس (BID) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برنامه ریزی توسعه فضایی در مراکز تجاری براساس (BID) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی توسعه فضایی در مراکز تجاری براساس (BID)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برنامه ریزی توسعه فضایی در مراکز تجاری براساس (BID) :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
هر در حالی از مراکز شهر به عنوان مهم ترین بخش شهر و قلب تپنده آن یاد می شود اما امروزه از یک طرف به علت مسائل و مشکلاتی که به لحاظ کالبدی و عملکردی در این مراکز وجود دارد و از طرف دیگر توسعه نواحی کسب و کار در در مناطق مختلف شهری با برخورداری از امکانات ویژه، روز به روز از رونق این مراکز کاسته و تمایل مشتریان را نیز برای خرید از مراکز شهر را کاهش می دهد. یکی از رهیافت های نوینی که در جهت باززنده سازی و تجدید حیات این مراکز از آن یاد می شود و بهرمند از تجارب موفق در شهرهای جهان است، رهیافت نواحی بهبود کسب و کار است که از آن تحت نواحی ویژه با ساز وکارهای مالی منعطف برای بهسازی و مدیریت یک محدودهی تجاری یاد می شود که در آن، صاحبان املاک تجاری برای حفاظت، توسعه و ارتقاء نواحی تجاری خود، در شهرها با یکدیگر مشارکت میکنند. این پژوهش، سعی در معرفی رهیافت نواحی بهبود کسب و کار دارد که در بخش اول به تعریف مشخص آن پرداخته و پس از آن به بررسی تاریخچه این نواحی می پردازد، سپس به منظور تشریح کامل این نواحی، ضرورت، مفهوم، معیارها، فعالیت ها، ساختار و عملکرد، منابع مالی، اهداف و فرآیند نواحی بهبود کسب و کار را معرفی نموده و پس از آن و در بخش دوم تجارب کشورهای مختلف در بهره گیری از این مفهوم مشخص شده و نهایتا مباحث بررسی شده در این پژوهش و محدودیت های ایران برای به کار گیری این مفهوم در قالب جمع بندی کلی، ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.