اثر بخشی مدیریت استراتژیک در سازمانهای رسانه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی مدیریت استراتژیک در سازمانهای رسانه ای دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی مدیریت استراتژیک در سازمانهای رسانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی مدیریت استراتژیک در سازمانهای رسانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی مدیریت استراتژیک در سازمانهای رسانه ای :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در رسانه های ارتباط جمعی ویژگی مهم برای هر سازمانی به ویژه سازمان رسانه ای در امر مدیریت استراتژیک بروز خلاقیت هاست. با توجه به شالوده اطلاعاتی و ارتباطاتی سازمانهای رسانه ای و نیز با توجهبه پنهان ماندن زوایای تازه این علوم در بحث مدیریت استراتژیک رسانه ای به دلیل ویژگی تازگی و منطبق بر علوم روز بودن آن، زمینه های ابتکار و خلاقیت چه در بین عوامل رسانه ای و چه در ایجادساختار محیطی متناسب با شرایط تهدید و فرصت شاید بیشتر از سایر موسسات و سازمانهای دیگر باشد. یکی از ویژگی های اصلی برنامه ریزی مدیریت استراتژیک تصمیم گیری بر اساس تغییرات دایمیمحیط استراتژیک خارجی و داخلی سازمان و چگونگی تاثیر آنها بر تخصیص بهینه منابع و اعضای سازمان است. در این پژوهش به بررسی اثر بخشی مدیریت استراتژیک در سازمان های رسانه ای از بعدهای: اجتماعی،فرهنگی، سیاسی، تکنولوژی، عوامل اداری، عوامل حقوقی و قانونی، سبک های رهبری در سازمانهای رسانه ای پرداخته شده است. نتایج به دست آمده در این مقاله نشانگر این می باشد که سازمانهای رسانه ای باید از هر لحاظ سازمانیافته و قدرتمند باشد بخاطر اینکه این سازمانها با اقشار مختلف مردم در سطح جغرافیایی اعم از ملی و فراملی و بین المللی در ارتباط هستند که در واقع برنامه ریزی استراتژیک از اصول و پایه های اصلی یک سازمان در جهت داشتن قوام و شناخت عوامل مختلف اعم از قوت ها، ضعف ها، فرصت ها، تهدیدات و همچنین رقابت با رقبا در بازارهای داخلی و جهانی و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده توسط یک برنامه جامع در چهار چوب یک برنامه ریزی استراتژیک قوی میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.