شناسایی و استخراج میزان تاثیر ریسکهای مشارکت مشتریان در توسعه محصول جدید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و استخراج میزان تاثیر ریسکهای مشارکت مشتریان در توسعه محصول جدید دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و استخراج میزان تاثیر ریسکهای مشارکت مشتریان در توسعه محصول جدید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و استخراج میزان تاثیر ریسکهای مشارکت مشتریان در توسعه محصول جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و استخراج میزان تاثیر ریسکهای مشارکت مشتریان در توسعه محصول جدید :
تعداد صفحات :۲۹
چکیده مقاله:
در دنیای امروزه، چرخهی عمر کوتاه محصولات، بالا رفتن توقعات مشتریان و مسائلی ازاین دست عواملی هستند که لزوم پرداختن به مبحث توسعه محصول جدید را بر ما روشن میسازند، درعینحال امر توسعه محصول جدید درصورتیکه با همکاری مشتریان و ذینفعان صورت گیرد بیشک کارآمدتر بوده و احتمال شکست کمتری دارد، سرعت ایدهسازی بالاتر میرود و درک بهتری نسبت به نیازهای مشتریان بهدست میآید. لیکن نباید از این نکته غافل شد که توسعه محصول جدید و مشارکت مشتریان در این امر ریسکهایی را نیز به دنبال دارد که این ریسکها عملکرد توسعه محصول جدید را تحتالشعاع قرار خواهند داد. بنابراین شناسایی این ریسکها برای شرکتها ضروری به نظر میرسد.هدف از این پژوهش شناسایی ریسکهای محتمل در توسعه محصول جدید و استخراج میزان تأثیر این ریسکهای بر عملکرد توسعه محصول جدید میباشد. بدین منظور از بین ۳۳۴ نفر از کارشناسان تحقیق و توسعهی شرکتهای تولیدکنندهی نرمافزارهای سازمانی نظرسنجی شده و از طریق تحلیل عاملی ومدل معادلات ساختاری و با استفاده از نرمافزار لیزرل به تحلیل دادههای بهدستآمده پرداخته شده است، طبق تحلیلهای انجامشده در این پژوهش ریسکهای بازار، دانش و فرآیند اثر منفی و معناداریبر عملکرد توسعه محصول جدید دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.