تاثیر عوامل ششگانه سازمانهای پاسخگویی سریع FRO بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عوامل ششگانه سازمانهای پاسخگویی سریع FRO بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عوامل ششگانه سازمانهای پاسخگویی سریع FRO بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل ششگانه سازمانهای پاسخگویی سریع FRO بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عوامل ششگانه سازمانهای پاسخگویی سریع FRO بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش تاثیر عوامل شش گانه سازمانهای پاسخگویی سریع (FRO) بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد. تحقق از نوع کاربردی است. برای انجام پژوهش از روش پیمایشی توصیفی استفاده شده است. داده های مورد مطالعه از نمونه ۱۵۰ نفری از مشتریان فروشگاه های رفاه انتخاب گردید. ابزار گرد آوری اطلاعات پرسش نامه ساختارمند بود که پایایی آن با استفاده از معیار الفای کرونباخ(a=.851 )تائید گردید. باتوجه به مبانی نظری، نمونه ارائه شده که یافته های پژوهش، مدل تحقیق را تائید نموده و نتیجه ای که از آزمون فرضیات تحقیق بدست آمد نشان داد که متغیر های مورد نظر در پژوهش ( قیمت کالا ،کیفیت کالا، قابل اطمینان بودن کالا، ارائه خدمات کالا، قابل انعطاف پذیر بودن، زمان دسترسی به کالا) بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه تاثیرگذاراست. محدودیت های تحقیق عبارت از: محدودیت های جمع آوری داده های پژوهش با استفاده از پرسشنامه، محدودیت ذاتی پرسش نامه های کتبی ،عدم امکان بررسی کامل میزان دقت پاسخ دهندگان، عدم تمایل بعضی از پاسخ دهندگان به همکاری می باشد. و مدیران ومسئولان فروشگاه های رفاه با در اختیار داشتن مولفه های موثر بر وفاداری مشتریان ، به تدوین برنامه ریزی و زمان بندی مفید وموثری جهت جذب و نگهداری مشتریان وفاداری و اقدامات لازم را به عمل آورند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.