بررسی میزان تحقق اهداف مهارتی درس کار و فناوری پودمان های کار ششم دبستان در مدارس ابتدایی نواحی پنج گانه تبریز براساس اهداف برنامه درسی مصوب و انتظارات والدین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تحقق اهداف مهارتی درس کار و فناوری پودمان های کار ششم دبستان در مدارس ابتدایی نواحی پنج گانه تبریز براساس اهداف برنامه درسی مصوب و انتظارات والدین دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تحقق اهداف مهارتی درس کار و فناوری پودمان های کار ششم دبستان در مدارس ابتدایی نواحی پنج گانه تبریز براساس اهداف برنامه درسی مصوب و انتظارات والدین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تحقق اهداف مهارتی درس کار و فناوری پودمان های کار ششم دبستان در مدارس ابتدایی نواحی پنج گانه تبریز براساس اهداف برنامه درسی مصوب و انتظارات والدین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تحقق اهداف مهارتی درس کار و فناوری پودمان های کار ششم دبستان در مدارس ابتدایی نواحی پنج گانه تبریز براساس اهداف برنامه درسی مصوب و انتظارات والدین :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه دانش، مهارت و کاردانی مردم به طور روز افزونی در اقتصاد جهانی نقش اساسی ایفا می کند.کودکان و نوجوانان امید آینده کشور اسلامی ما هستند لذا اداره آموزش و پرورش یکی از مهم ترین و موثرترین سازمان ها است که عهده دار تعلیم و تربیت افراد جامعه و همچنین تامین کننده منابع انسانی دیگر سازمان ها می باشد. سازندگی، سلامت و پویایی جامعه آینده مبتنی بر نگرش ها، ادراک و توانمندی هایی است که کودکان امروز در مدارس کسب می کنند. در بین دوره های مختلف تحصیلی، سال های دبستان در رشد الگوهای تفکر و احساس کودکان اهمیتی حیاتی دارد. هدف از این پژوهش بررسی میزان تحقق اهداف مهارتی درس کار وفناوری بود که از میان دانش آموزان پایه ششم ابتدایی نواحی پنج گانه شهر تبریز و والدین آنها در سال ۹۳-۹۴ مورد مطالعه قرار گرفت. جامعه آماری شامل -تمامی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی تبریز و والدین آنها بود که تعداد حجم نمونه متناسب آن بااستفاده از جدول مورگان انتخاب شده است. بدین منظور با روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی، داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوری شد و با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای بررسی نرمال بودن توزیع متغیرها از آزمون کولموگروف اسمیرنوف و برای تحلیل سوالات از آزمون T تک نمونه ای استفاده شده است. نتایج به دست آمده نشان داد که اهداف مهارتی از پیش تعیین شده سوالات۱الی۹ برای بخش های پروژه های طراحی و ساخت، صنعت و خدمات برای دانش آموزان پسر و دختر تحقق نیافته و نیز میزان انطباق انتظارات والدین با تحقق این اهداف شرایط مطلوبی نداشته است، که نشان دهنده لزوم توجه بیشتر به آموزش مهارت پودمان های کار در مدارس ابتدایی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.