تاثیر آمیخته های کلاسیک بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مکان گردشگری با در نظر داشتن نقش تعدیلگرگردشگری درمانی مورد مطالعه : استان گیلان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر آمیخته های کلاسیک بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مکان گردشگری با در نظر داشتن نقش تعدیلگرگردشگری درمانی مورد مطالعه : استان گیلان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر آمیخته های کلاسیک بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مکان گردشگری با در نظر داشتن نقش تعدیلگرگردشگری درمانی مورد مطالعه : استان گیلان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آمیخته های کلاسیک بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مکان گردشگری با در نظر داشتن نقش تعدیلگرگردشگری درمانی مورد مطالعه : استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر آمیخته های کلاسیک بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مکان گردشگری با در نظر داشتن نقش تعدیلگرگردشگری درمانی مورد مطالعه : استان گیلان :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
گردشگری درمانی ، صنعتی جدید ولی با پیشینه ای قدیمی است بطور کلی از اوایل دهه ۱۹۷۰ توریسم و گردشگری جایگاه خود را به عنوان یک صنعت در بین دیگر صنایع یافت.فلورانس نایتینگل جزء اولین نفراتی بود که در اواخر قرن ۱۹ توریسم پزشکی را ترویج داد. کشور ایران در زمینه گردشگری درمانی دارای توانمندیهای بسیاری است اما توسعه این حوزه از گردشگری آن طور که باید و شاید مورد توجه قرارنگرفته است .این تحقیق باهدف بررسی تاثیرآمیخته هایکلاسیک بازاریابی بر تصویر ذهنی از مکان گردشگری وبررسی تاثیر تعدیلگر گردشگری درمانی بر رایطه میان آمیخته های کلاسیک بازاریابی که شامل قیمت ، مکان و ترفیع است و تصویر ذهنی از مکان گردشگری به روش پیمایشی _مقطعی صورت پذیرفته است . اطلاعات مورد نیاز در این تحقیق با استفاده از روش های کتابخانه ای ، میدانی و پرسشنامه در بین جامعه آماری ۳۸۴ نفر گردشگر ، حاوی ۳۵ سوال از نوع طیف لیکرت جمع آوری شد و از آنجائیکه مقدار بدست آمده آلفای کرونباخ برای همه متغیرهای تحقیق بالای ۰/۷می باشد می توان گفت پرسشنامه از پایای قابل قبولی برخوردار است . داده ها پس از جمع آوری، با استفاده از نرم افزار spss وآزمون های kmo وبارتلت وآزمون کولموگروف – اسمیرنوف و ضریب همبستگی پیرسون، مورد تحلیل قرار گرفت. و داده های جمع آوری شده برای متغیرهای تحقیق نرمال است وبین متغیرهای تحقیق رابطه معنا داری وجود دارد . نتایج نشان داد که با توجه به پتانسیل های موجود ، ایران توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری درمانی را دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.