بررسی میزان انطباق شهرداری منطقه ی ۲ مشهد با ویژگی های سازمان یادگیرنده از نظر مارسیک و واتکینز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی میزان انطباق شهرداری منطقه ی ۲ مشهد با ویژگی های سازمان یادگیرنده از نظر مارسیک و واتکینز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی میزان انطباق شهرداری منطقه ی ۲ مشهد با ویژگی های سازمان یادگیرنده از نظر مارسیک و واتکینز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان انطباق شهرداری منطقه ی ۲ مشهد با ویژگی های سازمان یادگیرنده از نظر مارسیک و واتکینز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی میزان انطباق شهرداری منطقه ی ۲ مشهد با ویژگی های سازمان یادگیرنده از نظر مارسیک و واتکینز :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
امروزه یادگیری به عنوان یک مزیت رقابتی مطرح است. پیتر دارکر معتقد است که در آینده کلید موفقیت های سازمانی دانش است و در جایی دیگر اضافه می کند که ارزش از طریق نوآوری و تولید ایجاد می شود و هر دو در گرو بکارگیری دانش است. تاکید بر یادگیری یعنی تمرکز بر ایجاد تغییر در سطح وسیعی از افراد، تیم ها و سازمان ها و چون تغییر محیطی ماهیتا عملی مداوم و پیوسته و فرایندی باز و غیرقابل پیش بینی است به منظور همسو کردن نیروهای سازمان در جهت این محیط نامطمئن و حرکت به سوی سازمانی بالنده و فراگیر و یادگیرنده ، یادگیری نقش حیاتی و حساس ایفا می کند.پژوهش حاضر به بررسی میزان انطباق شهرداری منطقه ی ۲ مشهد با ویژگی های سازمان یادگیرنده از نظر مارسیک و واتکینز می پردازد.کلیه کارکنان سازمان مرکزی شهرداری منطقه ی ۲ مشهد به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. ابزارگردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد شده ی سازمان یادگیرنده براساس مدل DLOQ می باشد. اطلاعات گردآوری شده براساس آمار توصیفی و استنباطی از طریق نرم افزار آماری spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.یافته های پژوهش نشان می دهند که بین مولفه های ارتباط متقابل کارکنان با محیط سازمان، به عنوان اهداف استراتژی،طراحی و اجرای سیستم هایی برای مشارکت افراد در یادگیری، حس پرسشگری و تبادل نظر آنان، یادگیری مستمرکارکنان، توانمند سازی کارکنان، با ویژگیهای سازمان یادگیرنده ارتباط معنادار و موثری وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.