بررسی عوامل موثر بر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در اثربخشی نسبی بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در اثربخشی نسبی بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در اثربخشی نسبی بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در اثربخشی نسبی بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در اثربخشی نسبی بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر مبادله دانش ضمنی بین کارکنان بخشهای فروش و بازاریابی در شعب بانک ملت شهر اهواز بوده است. بر این اساس از طریق مرور ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدل مفهومی و فرضیههای تحقیق ارائه شده است. سپس داده های مورد نیاز از طریق توزیع پرسشنامه بین ۵۷ نفر از مدیران و معاونین شعب بانک ملت در شهر اهواز جمع آوری شده و در نهایت فرضیه ها و مدل مفهومی پژوهش با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری و بر پایه دادههای گردآوری شده مورد آزمون قرار گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که از ۵ فرضیه پژوهشی دو فرضیه رد و مابقی مورد تایید قرار میگیرد. بر مبنای یافته های این پژوهش عوامل موثر بر تبادل دانش ضمنی بین بخش فروش و بازاریابی سازمان عبارتند از ارتباطات بین بخشی، فرصتهای اجتماعی شدن و تعارض وظیفه ای. استفاده از دانش ضمنی سازمان را قادر می سازد تا اطلاعات مهم خود را در فعالیت های اجرایی، از قبیل بهبود عملکرد یا خلق ارزش، استفاده نموده و عملکرد مالی خود را بهبود بخشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.