مقاله طراحی شبکه حمل و نقل داخلی گندم کشور با رویکرد مکانیابی قطب (هاب) و درنظر گرفتن مدهای حملونقل جادهای و ریلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی شبکه حمل و نقل داخلی گندم کشور با رویکرد مکانیابی قطب (هاب) و درنظر گرفتن مدهای حملونقل جادهای و ریلی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی شبکه حمل و نقل داخلی گندم کشور با رویکرد مکانیابی قطب (هاب) و درنظر گرفتن مدهای حملونقل جادهای و ریلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی شبکه حمل و نقل داخلی گندم کشور با رویکرد مکانیابی قطب (هاب) و درنظر گرفتن مدهای حملونقل جادهای و ریلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی شبکه حمل و نقل داخلی گندم کشور با رویکرد مکانیابی قطب (هاب) و درنظر گرفتن مدهای حملونقل جادهای و ریلی :
تعداد صفحات :۲۴
گندم از جمله کالاهای استراتژیک کشور میباشد که سهم عمدهای در سبد خانوارها دارد. باتوجه به حجم بالای جابجایی گندم در کشور و اهمیت تامین بهموقع آن، لزوم توجه جدی به سیستم توزیع و جابجایی گندم در کشور کاملاً احساس میشود. سیستم فعلی توزیع گندم در کشور به صورت ارسال مستقیم است. با توجه به حجم بالای جابهجایی گندم در ماههای مختلف و همچنین وجود گندم با کیفیتهای مختلف که لزوم ترکیب آن وجود دارد، استفاده از نقاط توزیع مطلوب به نظر میرسد. در این مقاله بهبود شبکه توزیع گندم داخلی با درنظرگرفتن قطب به عنوان نقاط تجمیع و انتقال مورد بررسی قرار گرفته است. همانطور که در نتایج نشان داده شده است شبکه توزیع جدید، هزینههای حملونقل را کاهش چشمگیری میدهد. برای مدلسازی شبکه توزیع گندم از مدلهای مکانیابی قطب با در نظرگرفتن هزینه ثابت استفاده شده است؛ به این ترتیب تعداد و مکانهای بهینه قطب که از جمله خروجیهای مهم این مطالعه است، تعیین خواهد شد. همچنین در مدل ارایه شده ویژگیهای گندم از جمله فصلی بودن تولید گندم و وجود مدهای مختلف برای حمل گندم درنظر گرفته شده است. برای حل مساله از نرمافزار CPLEX استفاده شده است. از دیگر خروجیهای مساله تعیین مسیرهای بهینه از نقاط تولید گندم تا قطب، از قطب تا قطب و از قطب تا نقاط توزیع در هر پریود زمانی میباشد. همچنین نوع مد حملونقل بین قطبها نیز تعیین میگردد. در نهایت این تحقیق با تحلیل حساسیت بر روی پارامترهای مختلف و نتیجهگیری پایان میپذیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.