بررسی رابطهی ویژگیهای کارآفرینی و جبران خدمات کارکنان مطالعهی موردی: شعب بانک ملی استان آذربایجانشرقی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطهی ویژگیهای کارآفرینی و جبران خدمات کارکنان مطالعهی موردی: شعب بانک ملی استان آذربایجانشرقی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطهی ویژگیهای کارآفرینی و جبران خدمات کارکنان مطالعهی موردی: شعب بانک ملی استان آذربایجانشرقی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطهی ویژگیهای کارآفرینی و جبران خدمات کارکنان مطالعهی موردی: شعب بانک ملی استان آذربایجانشرقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطهی ویژگیهای کارآفرینی و جبران خدمات کارکنان مطالعهی موردی: شعب بانک ملی استان آذربایجانشرقی :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه ی ویژگی های کار آفرینی و شاخص های جبران خدمات کارکنان در شعب بانک ملی استان آذربایجان شرقی می باشد این پژوهش از نظر روش پیمایشی و از نظر نوع همبستگی و از حیث هدف،کاربردی است که برای جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه و جهت تحلیل فرضیات آن از نرم افزار SPSS استفاده شده است جامعه ی آماری این پژوهش را کلیه شعب بانک ملی استان اذربایجان شرقی شامل ۱۶۳ شعبه با ۱۵۹۴ نفر کارمند تشکیل می دهند که نمونه ی آماری مشتمل بر ۳۱۰ نفر از میان جامعه ی آماری فوق انتخاب و پرسشنامه نهایی میان آنها توزیع شد نتایج حاصل از تحلیل های صورت گرفته در این پژوهش حاکی از آن است که بین رویکرد روان شناختی (شخصیتی) و شاخص های جبران خدمات کارکنان در شعب بانک ملی استان آذربایجان شرقی رابطه ی معنی داری وجود دارد(تایید فرضیه اول) و بین رویکرد رفتاری(جمعیت شناختی) و شاخص های جبران خدمات کارکنان در شعب بانک ملی استان آذربایجان شرقی رابطه ی معنی داری وجود ندارد (رد فرضیه دوم)
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.