بررسی تا ثیر بکارگیری فناوری اطلاعات درجلوگیری ازرکود دانش در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تا ثیر بکارگیری فناوری اطلاعات درجلوگیری ازرکود دانش در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تا ثیر بکارگیری فناوری اطلاعات درجلوگیری ازرکود دانش در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تا ثیر بکارگیری فناوری اطلاعات درجلوگیری ازرکود دانش در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تا ثیر بکارگیری فناوری اطلاعات درجلوگیری ازرکود دانش در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی :
تعداد صفحات :۲۸
چکیده مقاله:
یکی از ویژگیهای بارز سازمانها و شرکتها در دهههای اخیر بکارگیری فناوری اطلاعات میباشد به اعتقاد اغلب کارشناسان وپژوهشگران در مواجهه با محیطهای متغیر سازمانی یکی از عواملی که میتواند باعث بقای سازمانها شود فناوری اطلاعات مورداستفاده آن سازمان است. ظهور فناوری اطلاعات میتواند به عنوان یکی از عوامل مهم در حفظ و پایداری سازمانها محسوب شود. پژوهش حاضر به بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات در جلوگیری از رکود دانش در دانشگاههای پیام نور استان آذربایجان شرقی میپردازد.این پژوهش با استفاده از روش توصیفی- پیمایشی و با نمونهای متشکل از ۱۴۷ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاههای پیام نور استان آذربایجان شرقی انجام شده است. دادههای پژوهش با استفاده از پرسشنامه جمع آوری شده و برای تحلیل دادهها ابتدا پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ مورد بررسی قرارگرفت سپس با استفاده از آزمون کلموگروف- اسمیرنوف نرمال بودن متغیرهای پژوهش و با استفاده از آزمون رگرسیون در نرمافزار Spss به آزمون فرضیههایپژوهش اقدام گردید . نتایج پژوهش حاکی از آن است که ابعاد فناوری اطلاعات بر جلوگیری از رکود دانش تأثیر معنیدار و مستقیم دارد و همچنین فناوری اطلاعات در جلوگیری از رکود تجربه تأثیر معنیدار و مستقیم دارد؛ و تأثیر معنیداری بین فناوری اطلاعات در جهت جلوگیری از رکود یادگیری مشاهده نگردید.درپایان نیزمحدودیتها وپیشنهادها ارائه می شوند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.