ارزیابی رابطه بین مؤلفه های توانمندساز مدل سرآمدی با توسعه بازارآفرینی ادراک شده مراکز آموزش عالی مورد مطالعه؛ دیدگاه دانشجویان ارشد رشته های مدیریت واحد نجف آباد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی رابطه بین مؤلفه های توانمندساز مدل سرآمدی با توسعه بازارآفرینی ادراک شده مراکز آموزش عالی مورد مطالعه؛ دیدگاه دانشجویان ارشد رشته های مدیریت واحد نجف آباد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی رابطه بین مؤلفه های توانمندساز مدل سرآمدی با توسعه بازارآفرینی ادراک شده مراکز آموزش عالی مورد مطالعه؛ دیدگاه دانشجویان ارشد رشته های مدیریت واحد نجف آباد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی رابطه بین مؤلفه های توانمندساز مدل سرآمدی با توسعه بازارآفرینی ادراک شده مراکز آموزش عالی مورد مطالعه؛ دیدگاه دانشجویان ارشد رشته های مدیریت واحد نجف آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی رابطه بین مؤلفه های توانمندساز مدل سرآمدی با توسعه بازارآفرینی ادراک شده مراکز آموزش عالی مورد مطالعه؛ دیدگاه دانشجویان ارشد رشته های مدیریت واحد نجف آباد :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر، ارزیابی رابطه بین مؤلفه های توانمندساز مدل سرآمدی با توسعه بازارآفرینی ادراک شده مراکز آموزش عالی بوده است. تحقیق حاضر، توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانشجویان ارشد رشته های مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲تشکیل داده اند. شیوه نمونه گیری،طبقه ای متناسب با حجم بوده که از بین دانشجویان ارشد رشته های مدیریت بر حسب درصد و بر اساس جدول مورگان بطور تصادفی، تعداد ۲۳۷ نفر برای تحقیق انتخاب شدند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.