مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

فلسفه و تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری یکی از موضوعات پویا در هزاره جدید می باشد. البته مدیریت ارتباط با مشتری، مفهوم جدید نیست و همیشه به شکل در سازمان ها وجود داشته است. اصل اثبات شده مدیریت ارتباط با مشتری، توجه و احترام به نیازهای مشتریان به طور مداوم و در طی سالیان می باشد. سازمان ها با هر اندازه از نوعی استراتژی مشتری – محور برای رقابت و بقا در تقسیم بندی مشتریان استفاده می کنند. مدیریت ارتباط با مشتری، یک شرکت باید مجموعه ای از ابزارها، تکنولوژی ها و فرایندها را جهت ارتقاء ارتباط با مشتری برای بالا بردن فروش انجام دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.