مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
فلسفه و تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری یکی از موضوعات پویا در هزاره جدید می باشد. البته مدیریت ارتباط با مشتری، مفهوم جدید نیست و همیشه به شکل در سازمان ها وجود داشته است. اصل اثبات شده مدیریت ارتباط با مشتری، توجه و احترام به نیازهای مشتریان به طور مداوم و در طی سالیان می باشد. سازمان ها با هر اندازه از نوعی استراتژی مشتری – محور برای رقابت و بقا در تقسیم بندی مشتریان استفاده می کنند. مدیریت ارتباط با مشتری، یک شرکت باید مجموعه ای از ابزارها، تکنولوژی ها و فرایندها را جهت ارتقاء ارتباط با مشتری برای بالا بردن فروش انجام دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.