برنامه ریزی استراتزیک با استفاده از تجزیه و تحلیل ماتریس SWOT و ارائه راهکارهای بهبود توسعه ماتریس روش چند معیاره ACCEPT ( مطالعه موردی شرکت بهپاک بهشهر )


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه ریزی استراتزیک با استفاده از تجزیه و تحلیل ماتریس SWOT و ارائه راهکارهای بهبود توسعه ماتریس روش چند معیاره ACCEPT ( مطالعه موردی شرکت بهپاک بهشهر ) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه ریزی استراتزیک با استفاده از تجزیه و تحلیل ماتریس SWOT و ارائه راهکارهای بهبود توسعه ماتریس روش چند معیاره ACCEPT ( مطالعه موردی شرکت بهپاک بهشهر )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی استراتزیک با استفاده از تجزیه و تحلیل ماتریس SWOT و ارائه راهکارهای بهبود توسعه ماتریس روش چند معیاره ACCEPT ( مطالعه موردی شرکت بهپاک بهشهر )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه ریزی استراتزیک با استفاده از تجزیه و تحلیل ماتریس SWOT و ارائه راهکارهای بهبود توسعه ماتریس روش چند معیاره ACCEPT ( مطالعه موردی شرکت بهپاک بهشهر ) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

صنعت روغن های خوراکی یکی از مهمترین بازارهایی است که رشد و پیشرفت فناوری ماشین آلات، بهره مندی آلات بهره مندی از تجربیات افراد متخصص، توسعه رشته های صنایع غذایی و نیز پیشرفتهای علمی موجود در این زمینه، محیطی بسیار پر رقابت ایجاد نموده است؛ به طوری که هر شرکت برای ورود به بازار روغن های خوراکی و حفظ بقای خود لازم است از یک سلسله شاخص هایی همچون توان مالی، بخش R&D قوی، پیگیر . پیشرو، بازاریابی علمی و تخصصی، مدیریت توزیع و فروش سامانمند و علمی، پرسنل متعهد، با تجریه و تحصیلکرده با روند ارتقای شغلی مشخص و امنیت شغلی برخوردار باشد تا بتواند به راحتی خود را با تغییرات محیطی تطبیق دهد. مقاله حاضر با مطالعه موردی شرکت بهپاک بهشهر به عنوان یکی از شرکت های فعال در عرصه تولید روغن های گیاهی و انواع مارگارین، مطالعات میدانی و تعیین نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها به شیوه SWOT به ارائه استراتژی های مناسب آن سازمان به عنوان نمونه ای از صنعت روغن خوراکی در کشور پرداخته شده است. در گام بعد، براساس نتایج بدست آمده وضعیت شرکت بهپاک بهشهر در حالت رقابتی ( تنوع محصولی ) قرار دارد و تدوین و اجرای برنامه های استراتژیک مناسب در جهت تقویت و حمایت از فرایندهای داخلی لازم و ضروری به نظر می رسد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.