بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان مشتری ( مطالعه موردی : پنج شعبه سرپرستی شرکت سهامی بیمه رازی )


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان مشتری ( مطالعه موردی : پنج شعبه سرپرستی شرکت سهامی بیمه رازی ) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان مشتری ( مطالعه موردی : پنج شعبه سرپرستی شرکت سهامی بیمه رازی )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان مشتری ( مطالعه موردی : پنج شعبه سرپرستی شرکت سهامی بیمه رازی )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان مشتری ( مطالعه موردی : پنج شعبه سرپرستی شرکت سهامی بیمه رازی ) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش،بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان شعب منتخب شرکت سهامی بیمه رازی بر وفاداری مشتری به منظور اثبات فرضیه های مطرح شده می باشد. بدین منظور از مجموع شعب شرکت سه امی بیمه رازی، تعداد پنج شعبه سرپرستی در تهران، تبریز، اصفهان، اهواز و خراسان رضوی انتخاب گردیدند. همچنین تعداد ۲۰۰ پرسشنامه نیز در اختیار بیمه گذاران در رشته های مختلف بیمه ای و کارکنان شعب منتخب قرار گرفت. بیمه گذاران در هر شعبه به روش تصادفی ساده انتخاب گردیده اند. روش پژوهش حاضر، با توجه به هدف، در ردیف تحقیقات کاربردی قرار می گیرد و با توجه به روش پژوهش در زمره تحقیقات همبستگی با استفاده از الگوی علی است. برای بررسی مبانی نظری و پیشینه پژوهش از مطالعات کتابخانه ای و بای جمع آوری داده های تحقیق از روش میدانی و ابزار پرسش نامه استفاده شده است. جهت روایی سنجی ابزار اندازه گیری محتوای پرسش نامه ای که براساس مبانی نظری تنظیم شده است، تعدادی از استادان خبرگان دانشگاهی نظرخواهی گردید، همچنین تحلیل عاملی تأییدی محک زده شد. در این تحقیق جهت برآورد پایایی از روش آلفای کرونباخ استفاده شده است. براین اساس تعداد ۳۰ پرسشنامه بین مشتریان و کارکنان بیمه رازی توزیع گردید و سپس با استفاده از نرم افزار SPSS ضریب آلفای کرونباخ آن ها محاسبه شد. ضریب الفای کرونباخ کل پرسشنامه برابر با ۰.۹۲۰ برآورد گردید که میزان آن بالای ۰/۷ و در حد قابل قبول است. فرضیات پژوهش با استفاده از نرم افزارهای آماری SPSS و LISREL مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و برای تجزیه و تحلیل داده ها، از آمار توصیفی و مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.