ارزشیابی عوامل موثر بر مدیریت نوآوری در صنایع برقی ضد انفجار ( تحقیق موردی : شرکت ماشین سازی شمال پیروز )


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی عوامل موثر بر مدیریت نوآوری در صنایع برقی ضد انفجار ( تحقیق موردی : شرکت ماشین سازی شمال پیروز ) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی عوامل موثر بر مدیریت نوآوری در صنایع برقی ضد انفجار ( تحقیق موردی : شرکت ماشین سازی شمال پیروز )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی عوامل موثر بر مدیریت نوآوری در صنایع برقی ضد انفجار ( تحقیق موردی : شرکت ماشین سازی شمال پیروز )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی عوامل موثر بر مدیریت نوآوری در صنایع برقی ضد انفجار ( تحقیق موردی : شرکت ماشین سازی شمال پیروز ) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

موفقیت سازمانها عمدتاً ریشه در نوآوری دارد، می توان گفت مزیت رقابتی بدست آ»ده از نوآوری بیشتر به نفع سازمانهایی تغییر می کند که قادرند از دانش و مهارت های فناورانه و تجربه برای نوآوری در محصولات یا ارائه خدمات و همچنین روشهای توسعه و عرضه به خوبی استفاده و به قولی آنها را مدیریت کنند. نوآوری و خلق تکنولوژی های جدید با تلفیق متمایز و ممکن خواهد گردید، یعنی توانایی سازمان در یکپارچه کردن و تلفیق دانش های گوناگون موجود در سازمان به منظور ایجاد قابلیت های نو. امروزه تنوع اساس پیچیدگی و یک ضرورت است. نوآوری و ایجاد تکنولوژی های پیچیده، بطور معمول با خلق یا دسترسی به دانش جدید، توانایی کنار گذاشتن دانش موجود، و با پیکره بندی مجدد دانش همراه خواهد بود. ارزیابی توان نوآوری کمک خواهد نمود که سنجیده تردر این فضا گام برداریم. در رابطه با ارزیابی توانمندیهای نوآورانه مدلهای مختلفی ارائه و مطالعات گوناگونی انجام شده است. با توجه به اینکه صنعت تولید تجهیزات برقی ضد انفجار از جمله صنایع پیشرفته می باشد، لذا ارزیابی توانمندیهای مدیریت نوآوری به بررسی چگونگی ادامه مسیر در هریک از عوامل تأثیرگذار ارائه شده در مدل پیشینه ای بر مدیریت کمک خواهد نمود. در این مطالعه در ابتدا با مفاهیم ارزیابی نوآوری توضیح داده و در ادامه تحقیق، عوامل موثر بر مدیریت نوآوری در شرکت ماشین سازی شمال پیروز را بررسی و در هر کدام از عوامل موثر بر مدیریت نوآوری، وضعیت شرکت را مشخص نموده و میزان شکاف موجود تعیین خواهد گردید. و در پایان برای هر کدام از ابعاد مدل ( یادگیری، راهبرد، ارتباطات، فرآیندها و سازمان ) با توجه به شکاف هر بعد با شرایط مطلوب پیشنهاد ارائه خواهد گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.