نقش ابعاد هوشمندی رقابتی در کسب مزیت رقابتی در بستر پویای تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش ابعاد هوشمندی رقابتی در کسب مزیت رقابتی در بستر پویای تجارت الکترونیک دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش ابعاد هوشمندی رقابتی در کسب مزیت رقابتی در بستر پویای تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش ابعاد هوشمندی رقابتی در کسب مزیت رقابتی در بستر پویای تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش ابعاد هوشمندی رقابتی در کسب مزیت رقابتی در بستر پویای تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

محیط پیچیده و پویای کسبوکار امروزی، بیش از پیش سازمانها را نیازمند به کارگیری ابزارهایجدید، به منظور پشتیبانی از تصمیم گیری و تصمیم سازی نموده است. سازمانها با بهره گیری ازسیستم ها و فناوری های نوین جهت جمع آوری، یکپارچه سازی و تحلیل اطلاعات درون وبرون سازمانی، تصمیمات دقیق تری را در شرایط ناپایدار بازار و رقابت، اتخاذ می نمایند. هوشمندیرقابتی، نمونه ای از این ابزارهاست که توسط سازمانها، به منظور افزایش کیفیت دانش و اطلاعاتبهنگام، مورد استفاده قرار می گیرد. به کارگیری فرآیند هوشمندی رقابتی و دانش حاصل از آن درسازمانها، منجر به کاهش زمان تصمیم گیری و جلوگیری از اتلاف وقت، به دلیل عدم دسترسی وکمبود اطلاعات جامع خواهد شد. سازمانها با بهره گیری از هوشمندی رقابتی به منظور تجزیه وتحلیل وضعیت بازار، ردیابی حرکات رقبا و ارزیابی مقرون به صرفه بودن تکنولوژی های جدید، دربازهی زمانی مورد نظر، به مزیت رقابتی دست خواهند یافت. در این پژوهش ویژگی های هوشمندیرقابتی و تأثیر آنها در کسب مزیت رقابتی، مورد تجزیه و تحلیل قرار میگیرد. به همین منظور،بخشی از تحقیقات داخلی و خارجی انجام شده در این زمینه، با هدف استخراج مؤلفه هایی که بااستفاده از هوشمندی رقابتی بهبود می یابند، مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد گرفت. سپس تأثیر هریک از این مؤلفه ها در کسب مزیت رقابتی بیان می گردد. نتایج پژوهش نشان میدهد، بهره گیری ازدانش جامعی که به واسطه ی هوشمندی رقابتی در اختیار سازمان قرار می گیرد، در واکنش مناسبسازمان و تصمیم گیری بهینه تأثیر به سزایی دارد و کسب مزیت رقابتی را با سهولت بیشتریامکان پذیر می سازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.