طراحی کنترل کننده فازی نوع ۲ برای سیستم تعلیق خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی کنترل کننده فازی نوع ۲ برای سیستم تعلیق خودرو دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی کنترل کننده فازی نوع ۲ برای سیستم تعلیق خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی کنترل کننده فازی نوع ۲ برای سیستم تعلیق خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی کنترل کننده فازی نوع ۲ برای سیستم تعلیق خودرو :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
در یک خودرو، سیستم تعلیق به دلیل اینکه بدنه خودرو بر آن سوار می شود و نیروهای وارده از طرف جاده را بهبدنه منتقل می کند، تاثیر بسزایی در راحتی سفر و فرمانپذیری خودرو دارد. در این رابطه سیستم های تعلیق فعال جهتبهبود همزمان راحتی سفر و فرمانپذیری خودرو مطرح شده اند. هدج اصلی این پایان نامه، بررسی سیستم های تعلیق وتحلیل اثرات ارتعاشات بر روی آنها و ارائه یک سیستم تعلیق فعال نوین بر پایه کنترلر فازی می باشد. طراحی کنترل کننده Fuzzy PIDبرای سیستم تعلیق خودرو در مدل کامل و با هدف دفع اثر اغتشاشات جاده می باشد. در واقع ترکیب کنترل کننده PID با منطق هوشمند فازی نوع ۲ به منظور ساخت یک کنترل کننده Fuzzy PID منجر می شود که بتوان به رور همزمان به ویژگی های منحصر بفرد دو کنترل کننده مجزایPID و فازی دسترسی پیدا نمود. به طور خلاصه، کنترل کننده PID باعث بهبود عملکرد ایستا و پویای سیستم کنترلی می شود. کنترل کننده هوشمند فازی نیز باعث شلبه بر عدم طعی مدل ریاضی سیستم تحت کنترل شده و یک خاصیت مقاومت را برای سیستم کنترلی بهوجود می آورد. نتایج به دست آمده حاکی از موثر بودن کنترلر فازی برای سیستم های تعلیق فعال می باشد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.