مقایسه مؤلفه های تربیت شهروندی از دیدگاه اسلام و برنارد کریک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه مؤلفه های تربیت شهروندی از دیدگاه اسلام و برنارد کریک دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه مؤلفه های تربیت شهروندی از دیدگاه اسلام و برنارد کریک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه مؤلفه های تربیت شهروندی از دیدگاه اسلام و برنارد کریک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه مؤلفه های تربیت شهروندی از دیدگاه اسلام و برنارد کریک :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
شهروندی از مهمترین ایده های اجتماعی است که به منظور کمک به شناخت بهتر جامعه، روابط درونی آن وهدایت کنش و رفتارها پدید آمده است. در حوزه نظری پیرامون عناصر و مؤلفه های تربیت شهروندی توافق چندانیبین متخصصان در این زمینه وجود ندارد. ازآنجاکه تربیت شهروندی با ایدئال ها و جهانبینی ملتها آمیخته است،بحث و بررسی آن به ویژه در کشور ما یک ضرورت به نظر میرسد. در این راستا هدف این مقاله مقایسه مؤلفه هایتربیت شهروندی از دیدگاه اسلام و برنارد کریک، نظریه پرداز انگلیسی هست. در این راستا با بهره گیری از روشتوصیفی- تحلیلی، شماری از مؤلفه های تربیت شهروندی استنباط و معرفی شده است. یافته های حاصل از این تحقیقازاینقرار است که آزادی، تکثرگرایی، تسامح و تساهل، تفکر انتقادی، قانونگرایی و قانون مداری و دموکراسیاز مؤلفه های تربیت شهروندی از دیدگاه اسلام است. همچنین به نظر برنارد کریک، آزادی، بردباری و مدارا،بیطرفی، پذیرش و احترام به حقیقت و پذیرش و احترام به استدلال و عقلانیت از پایه ها و پیشفرض های تربیتشهروندی هست
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.