مقایسه کیفیت تدریس وعملکردشغلی اساتیددانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهد


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه کیفیت تدریس وعملکردشغلی اساتیددانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهد دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه کیفیت تدریس وعملکردشغلی اساتیددانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه کیفیت تدریس وعملکردشغلی اساتیددانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه کیفیت تدریس وعملکردشغلی اساتیددانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهد :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف ازانجام این تحقیق مقایسه کیفیت تدریس وعملکردشغلی اساتیددانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهدمی باشد.این پژوهش ازنظرهدف کاربردی واز نظرروش تحقیق، توصیفی- پیمایشی است.جامعه آماری این تحقیق راکلیه دانشجویان(۳۱۵۵)واساتید(۶۸)دانشگاه دولتیو بین المللی فردوسی مشهددرسال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴تشکیل میدهد. ۸۶درصددانشجویان (۲۷۳۰دانشجو)دردانشگاه دولتی فردوسی۱۴درصد(۴۲۵دانشجو)دردانشگاه بینالملل تحصیل میکردند.۱۸استاددردانشگاه دولتی، ۳۰استاددردانشگاه بین الملل و۲۰استاددرهردودانشگاه تدریس می کردندحجم نمونه طبق فرمول کوکران ۳۴۳دانشجو ( ۲۹۷دولتی، ۴۶بین الملل)وروش نمونه گیری تصادفیطبقه ای است.نمونه دراساتیدبا تمام شماری جامعه صورت گرفت.برای اطمینان ۶۰۰پرسشنامه بین دانشجویان توزیع و ۵۵۰(۳۴۰دولتی و۲۱۰بینالملل)پرسشنامه مورد تحلیل قرارگرفت.از ۶۸پرسشنامه عملکردشغلی اساتید ۵۰پرسشنامه(۱۲دولتی،۲۲بین الملل و۱۶هردودانشگاه)موردتحلیل قرارگرفت.برای تعیین نرمال بودن توزیع نمونه،آزمون کولموگراف اسمیرنف به عمل آمد.برای انجام این پژوهشازپرسشنامه استانداردکیفیت تدریس با متغیرهایی ازقبیل تسلط برمحتوا،طرح درس،مهارت تدریس،مدیریت درکلاس،مهارتهای ارتباطیوارزشیابی باآلفای کرانباخ . %۸۶وپرسشنامه استانداردعملکردشغلی با متغیرهایی ازقبیل توانایی،درک وتصورازشغل،حمایتسازمانی،انگیزه،ارزیابی،اعتبار و عناصرمحیطی باآلفای کرانباخ %۶۸استفاده شد.پایایی پرسشنامه ها دراین تحقیق به ترتیب ۰/۸۰و۰/۷۰بهدست آمد.برای تحلیل داده ها ازدوروش آمارتوصیفی(فراوانی،میانگین وانحراف معیار)وآماراستنباطی(Tمستقل وتحلیلANOVA)وآزمونتعقیبی(توکی HSD )استفاده شده است.نتایج تحقیق نشان دادکه تمامی مؤلفه های تسلط برمحتوا،طرح درس،مهارتهای تدریس،مدیریتدرکلاس،ارزیابی،مهارتهای ارتباطی،ومسائل اخلاقی درآموزش ازمتغیرکیفیت تدریس به جزمولفه راهنمایی و مشاوره اساتیدتفاوتمعنیداری دردودانشگاه بینالملل ودولتی دارند.همچنن نتایج تحقیق نشان دادکه تمامی مؤلفه های دانش ومهارت،وضوح نقش،حمایتسازمانی،انگیزه، بازخورد،وعناصرمحیطی ازمتغیرعملکردشغلی اساتیدبه استثناءمولفه اعتباردردودانشگاه بینالملل و دولتی تفاوت معنیداریندارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.