رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با رضایت زناشوییزوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با رضایت زناشوییزوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با رضایت زناشوییزوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با رضایت زناشوییزوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با رضایت زناشوییزوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف از انجام پژوهش حاضر تبیین رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با رضایت زناشویی زوجین شاغلشهر مرودشت بود. به لحاظ ماهیت و اهداف، پژوهش از نوع کاربردی و برای اجرای آن از روش همبستگی استفاده شدهاست. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی زوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت در سال ۱۳۹۴بوده است که با استفاده از ازروش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چندمرحله ای، از بین زوجین شاغل فرهنگی شهر مرودشت تعداد ۲۰۰نفر به عنوان حجمنمونه انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه شخصیتی پنج عاملی نئو ( ۱۹۹۲)پرسشنامه های تنظیم شناختی هیجانگارنفسکی و همکاران (۲۰۰۲ )و پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ (۱۹۸۹ )استفاده شده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها ازآزمونهای ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان داد بین ویژگی شخصیتی روان نژندی بارضایت زناشویی رابطه منفی و معنادار و بین ویژگیهای شخصیتی برونگرایی، انعطاف پذیری، توافق پذیری و وظیفه شناسی بارضایت زناشویی رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. بین سبک تنظیم شناختی هیجان مثبت با رضایت زناشویی رابطه مثبت ومعنادار و بین سبک تنظیم شناختی هیجان منفی با رضایت زناشویی رابطه منفی و معنادار وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.