تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر کرمانشاه


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر کرمانشاه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر کرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر دورهمتوسطه شهر کرمانشاه در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴انجام گرفت. به این منظور تعداد ۳۰نفر دانش آموز پایه اول دورهمتوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شهر کرمانشاه به روش تصادفی خوشه ای انتخاب شدند و به دو گروه آزمایش(۱۵دانش آموز) و گروه کنترل (۱۵دانش آموز) گمارده شدند. طرح پژوهش نیمه آزمایشی و از نوع پیش آزمون-پسآزمون با گروه کنترل بود. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه سازگاری اجتماع ( California(1939استفاده شدکه در پیش آزمون و پس آزمون توسط گروه آزمایش و کنترل تکمیل گردید. آموزش تحلیل رفتار متقابل طی هشتجلسه بر روی گروه آزمایش انجام گرفت و در این فاصله گروه کنترل هیچ مداخله ای دریافت نکرد. داده ها با استفادهاز آزمون تحلیل کواریانس تک و چند متغیری تحلیل شد، نتایج نشان داد که آموزش تحلیل رفتار متقابل سبب افزایشسازگاری اجتماعی کلی گروه آزمایش نسبت به گروه کنترل شد. به علاوه آموزش تحلیل رفتار متقابل موجب کاهشگرایش های ضداجتماعی، افزایش روابط اجتماعی، روابط خانوادگی، قالب های اجتماعی و روابط مدرسه ای دانشآموزان دختر شرکت کننده در گروه آزمایشی نسبت به گروه کنترل شد. با توجه به یافته های پژوهش می توان گفترویکرد تحلیل رفتار متقابل روشی کارآمد در افزایش سازگاری اجتماعی دانش آموزان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.