تاملی بر اصول و چالشهای کاربست رویکرد خود ارزیابی در نظام آموزش عالی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاملی بر اصول و چالشهای کاربست رویکرد خود ارزیابی در نظام آموزش عالی ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاملی بر اصول و چالشهای کاربست رویکرد خود ارزیابی در نظام آموزش عالی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاملی بر اصول و چالشهای کاربست رویکرد خود ارزیابی در نظام آموزش عالی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاملی بر اصول و چالشهای کاربست رویکرد خود ارزیابی در نظام آموزش عالی ایران :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
ارزشیابی به عنوان عامل تعیین کننده و سودمند برای هرگونه برنامه توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی مطرحشده و تأکید زیادی بر روند رو به رشد آن میشود. خود ارزیابی را در ساده ترین شکل خود، نوعی درون نگری در بعدتعیین ارزش و تحلیل تفاوتها بین سطوح مورد انتظار، سطوح ممکن و سطوح حاصل شده میداند. به دلیل سرعت بالایگسترش علم، تغییر روشها و نظریه های آموزش و یادگیری، زمینه سازی برای تقویت توانایی خودآموزی در آموزشعالی بصورت خوارزیابی اساتید و خود ارزیابی دانشجویان ضرورتی انکارناپذیر بهشمار میرود. به طور معمول ارزشیابیدانشجویان توسط اساتید انجام گرفته است و خود ارزیابی دانشجویان تاکنون مورد توجه جدی قرار نگرفته و مطالعاتجامعی در مورد آن انجام نشده است. ارزیابی اساتید نیز توسط دانشجویان انجام می گیرد و پژوهش های کمی در موردخودارزیابی اساتید انجام شده است. کما اینکه، بنا بر نظر نخبگان، ایجاد نظام خود ارزیابی در سطح آموزش عالی ، درسطح اساتید و دانشجویان می تواند زمینه ساز فرهنگ ارزیابی در سطوح ملی باشد. هدف از این مقاله، بررسی اصول وچالشهای کاربست رویکرد خود ارزیابی در نظام آموزش عالی کشور است. بدین منظور مستندات و پژوهشهای انجامشده در این باره، مورد واکاوی قرار گفته و در قالب یک جمع بندی، ارائه شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.