تاثیر برنامه ی آموزشی ادمارک برمهارت واژه خوانی دانش آموزان نارساخوان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر برنامه ی آموزشی ادمارک برمهارت واژه خوانی دانش آموزان نارساخوان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر برنامه ی آموزشی ادمارک برمهارت واژه خوانی دانش آموزان نارساخوان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر برنامه ی آموزشی ادمارک برمهارت واژه خوانی دانش آموزان نارساخوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر برنامه ی آموزشی ادمارک برمهارت واژه خوانی دانش آموزان نارساخوان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

به طور کلی کودکانی که در خواندن مشکل دارند در سایر مهارتهای تحصیلی از جمله ریاضیات، املا و انشاء مشکل جدیدارند. به همین علت آموزش افراد نارساخوان از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین علت این پژوهش با هدف تاثیربررسیبرنامه آموزش ادمارک را برمهارت واژه خوانی دانش آموزان نارساخوان پایه سوم ابتدایی بررسی نموده است. روش پژوهشاز نوع آزمایشی و از طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل استفاده شد. کلیه دانشآموزان با اختلال خواندن پایه سوممشغول به تحصیل، در دبستان های شهرستان مبارکه اصفهان در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳تعداد ۳۰نفر با توجه به ملاک هایورود به پژوهش و به صورت تصادفی انتخاب وبه تصادف در دو گروه آزمایش و شاهدگمارده شدند. برای جمع آوریاطلاعات از آزمون نارساخوانی کرمی نوری و مرادی ( ۱۳۸۴)که روایی و پایایی آن تأیید شده است استفاده شد داده هایبدست آمده نیز با استفاده از روش آماری تحلیل کواریانس و بهره گیری از نرم افزار آماری spss22تجزیه و تحلیل گردیید.نتایج پژوهش نشان داد که بین عملکرد دو گروه آزمایش و کنترل در مرحله ی پس آزمون تفاوت معنی دار آماری( p<0/001)وجود دارد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که برنامه آموزشی ادمارک بر مهارت واژه خوانی خواندن دانشآموزان نارساخوان تأثیر مثبت دارد و این برنامه موجب بهبودی مهارت واژه خوانی خواندن دانش آموزان می شود. نتایج تحقیقنشان داد که آموزش مبتنی بر روش ادمارک بر مقیاسهای خواندن واژه ها، رنجیره واژه ها و خواندن واژههای بی معنی تأثیرمعنادار داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.