بررسی تاثیر نظام آموزش دوری از بعد عاطفی برانگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهرستان ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نظام آموزش دوری از بعد عاطفی برانگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهرستان ارومیه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نظام آموزش دوری از بعد عاطفی برانگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهرستان ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نظام آموزش دوری از بعد عاطفی برانگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهرستان ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نظام آموزش دوری از بعد عاطفی برانگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهرستان ارومیه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

مقدمه و هدف: هدف از این تحقیق بررسی اثربخشی نظام دوری آموزش و پرورش از بعد عاطفی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان شهرستان ارومیه از دیدگاه معلمانی که مشغول تدریس در کلاس هایی هستند که دانشآموزان آن در پایههای قبل در نظام دوری تحصیل نمودهاند، و نیز معلمانی که دانشآموزان آنها در نظام سنتی تحصیل کردهاند، میباشد. فرضیات تحقیق با در نظرگرفتن بعد عاطفی نظام دوری، انگیزش تحصیلی و جهت گیری اهداف پیشرفت و ابعاد آن تدوین و مورد بررسی قرارگرفت. روش: در این تحقیق از روش شبه تجربی استفاده شد و جامعه آماری پژوهش شامل تمامی معلمان ابتدایی در سال تحصیلی۹۴-۹۳ بود. با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی تعداد ۳۲۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای اندازهگیری دادهها نیز از آزمون محقق ساخته استفاده شد .نتایج: تجزیه و تحلیل داده ها نیز در دو سطح توصیفی و استنباطی صورت گرفت. نتایج حاصل نشان داد که از دیدگاه معلمان ارتباط عاطفی که در نظام دوری بین معلم و دانش آموزان به وجود میآید بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان تأثیر گذار است. همچنین از دیدگاه معلمان ارتباط عاطفی که در نظام دوری بین معلم و دانش آموزان به وجود میآید بر جهت گیری اهداف دانش آموزان تأثیر گذار است .نتیجه گیری: نتایج حاصل همچنین نشان می دهد که تأثیر انگیزش تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در نظام آموزش دوری بیشتر از نظام های آموزشی سنتی است. از دیدگاه معلمان در نظام دوری انگیزش تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأثیر گذار است. با توجه به این نتایج و بررسی برخی از مشکلات و محدودیت ها می توان اینگونه استدلال نمود که در صورت تامین امکانات و پیش زمینه های لازم، نظام دوری می تواند در پیشرفت سیستم آموزشی کشور موثر واقع شده و شاهد پیشرفت تحصیلی دانش آموزان باشیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.