بررسی میزان رعایت اصول طراحی ساختار در تهیه کتابهای درسی فارسی، علوم و ریاضیدوم ابتدایی در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رعایت اصول طراحی ساختار در تهیه کتابهای درسی فارسی، علوم و ریاضیدوم ابتدایی در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴ دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رعایت اصول طراحی ساختار در تهیه کتابهای درسی فارسی، علوم و ریاضیدوم ابتدایی در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رعایت اصول طراحی ساختار در تهیه کتابهای درسی فارسی، علوم و ریاضیدوم ابتدایی در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رعایت اصول طراحی ساختار در تهیه کتابهای درسی فارسی، علوم و ریاضیدوم ابتدایی در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴ :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، بررسی میزان رعایت اصول طراحی ساختار در تهیه کتابهای درسی فارسی، علوم و ریاضی دومابتدایی از نظر معلمان زن آن پایه بوده است. این پژوهش، با استفاده از روش توصیفی- پیمایشی انجام شده است. کلیهمعلمان زن پایه دوم ابتدایی در استانهای اصفهان و تهران در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳جامعه آماری این پژوهش می-باشند. حجم نمونه این پژوهش در استان اصفهان ۸۶نفر و در استان تهران ۹۷نفر است. داده های مورد نیاز از طریقمصاحبه و پرسشنامه محقق ساخته جمع آوری شده است. برای تجزیه و تحلیل یافته های حاصل از مصاحبه از روش مقولهبندی و برای پرسشنامه، از آزمونهای آماری تی تک نمونه ای، تی مستقل، تحلیل واریانس یک راهه با استفاده از نرمافزار Spssاستفاده شده است. براساس یافته ها، میزان رعایت اصول طراحی ساختار در هر سه کتاب درسی از میانگینفرضی ۲/۲۵بیشتر بوده است و در سطح بالایی رعایت شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.