بررسی مقایسه ای تأثیر روش تدریس سخنرانی با سخنرانی همراه کمک نرم افزارهایآموزشی بر خودکارآمدی ریاضی و خودپنداری ریاضی دانش آموزان پسر چهارم


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای تأثیر روش تدریس سخنرانی با سخنرانی همراه کمک نرم افزارهایآموزشی بر خودکارآمدی ریاضی و خودپنداری ریاضی دانش آموزان پسر چهارم دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای تأثیر روش تدریس سخنرانی با سخنرانی همراه کمک نرم افزارهایآموزشی بر خودکارآمدی ریاضی و خودپنداری ریاضی دانش آموزان پسر چهارم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای تأثیر روش تدریس سخنرانی با سخنرانی همراه کمک نرم افزارهایآموزشی بر خودکارآمدی ریاضی و خودپنداری ریاضی دانش آموزان پسر چهارم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای تأثیر روش تدریس سخنرانی با سخنرانی همراه کمک نرم افزارهایآموزشی بر خودکارآمدی ریاضی و خودپنداری ریاضی دانش آموزان پسر چهارم :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی مقایسه ای تأثیر روش تدریس سخنرانی با سخنرانی همراه کمک نرم افزارهای آموزشی برخودکارآمدی ریاضی و خودپنداری ریاضی دانش آموزان پسر چهارم بود. روش تحقیق شبه آزمایشی بوده و جامعه آماریشامل کلیه دانش آموزان پایه چهارم مدارس دوره ابتدایی شهر بابل که در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴؛ که حجم نمونه برحسبنمونه گیری هدفمند حجم نمونه با توجه به شیوه پژوهش، تعداد ۵۵نفر و به روش دردسترس بود. برای گردآوری دادههااز پرسشنامه پرسشنامه خودکارآمدی ریاضی پوراقدم یامچی و بهرنگی (۱۳۸۸)با ضریب پایایی ۰/۹۷کرونباخ وپرسشنامه خودپنداره ریاضی مارش (۱۹۹۰) استفاده شده است. یافته ها نشان داد: بین خودپنداری ریاضی( t=0/615)وخودکارآمدی ریاضی( t= 0/542)دو گروه تفاوت معنیداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.