بررسی رابطه بین هوش معنوی با اثربخشی برنامه های آموزشیبا رویکرد تلفیقی در مدارس قرآنی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین هوش معنوی با اثربخشی برنامه های آموزشیبا رویکرد تلفیقی در مدارس قرآنی دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین هوش معنوی با اثربخشی برنامه های آموزشیبا رویکرد تلفیقی در مدارس قرآنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هوش معنوی با اثربخشی برنامه های آموزشیبا رویکرد تلفیقی در مدارس قرآنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین هوش معنوی با اثربخشی برنامه های آموزشیبا رویکرد تلفیقی در مدارس قرآنی :

تعداد صفحات :۴۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه بین هوش معنوی با اثر بخشی برنامههای آموزشی مدارس قرآنی استان خراسانشمالی انجام شده است. روش تحقیق توصیفی _ پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش ۳۸۰نفر مدیران ومعلمان مدارس قرآنی استان خراسان شمالی میباشد. از نظر روایی، با استناد به جدول تعیین حجم نمونه کرجسی و مورگان و بااستفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای تعداد ۱۹۳نفر به عنوان گروه نمونه از مدارس قرآنی شهرهای استان انتخاب شده وابزار اندازه گیری پرسشنامه هوش معنوی لیندا هیلد برانت ( ۲۰۱۱)و پرسشنامه اثر بخشی برنامه های آموزشی استفن چو و کریستینباولی (۲۰۰۷ )که هر دو پرسشنامه توسط مدیران و معلمان پاسخ داده شده است. پژوهشگر جهت تعیین روایی و پایایی هر دوپرسشنامه با توجه به استاندارد بودن آنها از نظراستاد راهنما و متخصصان مدیریت بهره برده است و جهت تعیین اعتبار پرسشنامه هااز ضریب آلفای کرنباخ استفاده نموده که در مورد پرسشنامه هوش معنوی ۰.۸۸۸در مورد پرسشنامه اثربخشی برنامه های آموزشی ۰.۸۲۸بدست آمده است که دال بر پایایی پرسشنامه های مذکور میباشد.و تجزیه و تحلیل داده ها آمار توصیفی آن با نرم افزار۱۹ spssو آمار تحلیلی با smart- plsانجام شد. و نتایج نشان داد که بین هوش معنوی و اثر بخشی برنامه های آموزشی ارتباطمعناداری وجود دارد و کلیه متغیرها به غیر از متغیر الهام گرفتن از چشم اندازها و کل نکری با اثربخشی برنامه های اموزشی دارایمقدار بالاتر از ۱.۹۶بوده ودر سطح معناداری %۹۵تایید میگردند. و با توجه به مقدار به دست آمده از شاخص GOFیا برازشکلی مدل (عدد ۰.۷۵۹ )حاکی از برازش مناسب و قوی مدل است. و در نهایت پیشنهاداتی در مورد این پژوهش ارائه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.