اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل خشمدانش آموزان دبیرستانهای منطقه کاکی(استان بوشهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل خشمدانش آموزان دبیرستانهای منطقه کاکی(استان بوشهر) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل خشمدانش آموزان دبیرستانهای منطقه کاکی(استان بوشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل خشمدانش آموزان دبیرستانهای منطقه کاکی(استان بوشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل خشمدانش آموزان دبیرستانهای منطقه کاکی(استان بوشهر) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

آغاز دوره نوجوانی با افزایش میل و تلاش برای شناخت خود، نگرانی درباره تصور از خود و نوعی از خـود میان بینیمشخص میشود کـه به نوجوان اجازه نمیدهد بین افکار خـود و دیدگاه دیگران به ویژه همسالان تمایز ایجاد کند.بنابراین هدف از انجام این پژوهش تعیین تاثیر درمان شناختی–رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل خشم دانش آموزاندبیرستانهای منطقه کاکی بود. روش پژوهش حاضر از نوع آزمایشی پیش آزمون، پس آزمون می باشد . جامعه آماریشامل کلیه دانش آموزان مشغول به تحصیل دبیرستانهای منطقه کاکی بود. ۰۳نفر آزمودنی ها به صورت تصادفی در دوگروه آزمایشی و کنترل قرار گرفتند و گروه آزمایش ۸جلسه مداخله گروهی دریافت کردند و داده ها با پرسشنامههراس اجتماعی کانور (SPI)و پرسشنامه استاندارد خشم اسپیلبرگر (STAXI-2)گردآوری و با روش آماری تحلیلکواریانس چند متغیری مانکوا تجزیه و تحلیل شد.تحلیل های آماری فرضیات پژوهش، مبنی بر وجود تفاوتمعنادار در اضطراب اجتماعی و کنترل خشم دانش آموزان گروه های آزمایش که درمان شناختی رفتاری رادریافت کرده بودند، نسبت به گروهی که هیچ نوع درمانی را در این زمینه دریافت نکرده بودند(گروه کنترل)،تایید می گردد. و با توجه به میانگین های حاصل شده می توان گفت اضطراب اجتماعی و خشم گروه آزمایش نسبتبه گروه کنترل بهبود یافته است .براساس این مطالعه، درمان شناختی رفتاری می تواند منجر به کاهش اضطراب اجتماعیو کاهش خشم دانش آموزان شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.