جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در سیستم تولید چابک AMS
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در سیستم تولید چابک AMS دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در سیستم تولید چابک AMS کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در سیستم تولید چابک AMS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در سیستم تولید چابک AMS :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
همواره در دوره ای که تکنولوژی، شرایط بازار و خواسته های مشتری با سرعت دستخوش تغییر شده است و در سازمان های تولیدی شرایط محیطی چالش بر انگیزی ایجاد شده است؛ بقاء و پیشرفت سازمان های تولیدی با فائق آمدن بر این چالش ها امکان پذیر می باشد. لذا مسأله اصلی در این پژوهشتحلیل جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در سیستم تولید چابک می باشد. اهمیت پژوهش حاضر که بدان پرداخته ایم، از آن جهت حائز اهمیت است که با استفاده از نتایج CRM می توان یک سیستم تولید چابک مطلوب ارائه نمود. پژوهش حاضر یک پژوهش بنیادی و اکتشافی می باشد که روش گردآوری داده ها به صورت کیفی می باشد. یافته های این پژوهش بیانگر این مطلب است که آنچه می تواند نیازهای واقعی مشتریان را ارزیابی نماید مدیریت ارتباط با مشتری است که با تحلیل نتایج حاصل از آن می توان در راستای تولید چابک به رفاه مشتری دست یافت. در پایان پیشنهاداتی در راستای بهبود عملکرد جایگاه CRMدر AMS ارائه می گردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.