تعیین عوامل موثر در استقرار و استمرار روابط عاطفی میان معلم و دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم از دیدگاه دانش آموزان رشته ریاضی و رشته تجربی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین عوامل موثر در استقرار و استمرار روابط عاطفی میان معلم و دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم از دیدگاه دانش آموزان رشته ریاضی و رشته تجربی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین عوامل موثر در استقرار و استمرار روابط عاطفی میان معلم و دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم از دیدگاه دانش آموزان رشته ریاضی و رشته تجربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین عوامل موثر در استقرار و استمرار روابط عاطفی میان معلم و دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم از دیدگاه دانش آموزان رشته ریاضی و رشته تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین عوامل موثر در استقرار و استمرار روابط عاطفی میان معلم و دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم از دیدگاه دانش آموزان رشته ریاضی و رشته تجربی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

شناخت عوامل در برقراری رابطه عاطفی پایدار و موثر یکی از مهمترین نکات در امر تدریس و فرآیند آموزش می باشد. برای شناسایی این عوامل با تکیه بر تحقیقات پیشین، پژوهشی با هدف تعیین عوامل موثر در برقراری روابط عاطفی معلم بر فرآیند یادگیری دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم در دو گروه رشته ریاضی و رشته تجربی انجام شد. در یک مطالعه توصیفی مقطعی ۱۶۰ دانش آموز از ۱۲ مدرسه شهرستان ورامین با روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵ انتخاب شدند و پرسشنامه ای با ۱۹ گویه در مورد عوامل موثر در برقراری رابطه عاطفی دانش آموزان با معلم با مقیاس رتبه ای چهار نقطه ای از خیلی مهم تا بی اهمیت به صورت جمع اجرا توزیع شد. داده ها با روش های آماری توصیفی به صورت توزیع فراوانی و میانگین و انحراف معیار با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل و مقایسه گروه ها از نظر مقطع تحصیلی و سن با مجذور کای و تفاوت دو گروه از نظر رشته تحصیلی با آزمون t انجام شد. نتایج حاصل حاکی از آن بود که بعضی ویژگی های آموزشی معلم که نمایانگر مهارتهای تدریس اوست مانند فن بیان ۸۴ درصد و همچنین بعضی ویژگی های شخصیتی معلم مانند اخلاق ۶۸.۵ درصد از دیدگاه دانش آموزان در برقراری ارتباط عاطفی موثر تلقی شده است و بین دو گروه دانش آموزان رشته ریاضی و رشته تجربی در متغیرهای ویژگیهای آموزشی معلم و ویژگی های شخصیتی معلم تفاوت معناداری وجود دارد. باتوجه به نتایج این پژوهش میتوان در راستای برنامه ریزی آموزشی، سنجیده تر عمل کرد و شکل گیری رابطه عاطفی پایداری را موجب شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.