تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین و رابطه آن با عملکرد مجموعه دکور و جعبه جواهر تهران JTD


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین و رابطه آن با عملکرد مجموعه دکور و جعبه جواهر تهران JTD دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین و رابطه آن با عملکرد مجموعه دکور و جعبه جواهر تهران JTD  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین و رابطه آن با عملکرد مجموعه دکور و جعبه جواهر تهران JTD،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین و رابطه آن با عملکرد مجموعه دکور و جعبه جواهر تهران JTD :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه است، گسترش سریع اینترنت بعنوان یک ابزار در تجارت نیاز به نوآوری های پیوسته در واحدهای تجاری را بر می انگیزد. بازرگانی به روش سنتی رفته رفته از صحنه جهان محو و جای خود را به روش های نوین و آنلاین خواهد شد. هدف اصلی این تحقیق تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین می باشد. هم چنین، این تحقیق به بررسی رابطه بازاریابی آنلاین و عملکرد مجموعه دکور و جعبه جواهر تهران می پردازد. بدین منظور، مطالعات پیشین در این زمینه مورد توجه قرار گرفت. روش تحقیق مورد استفاده از نوع توصیفی، پیمایشی همبستگی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه کارکنان و مشتریان مجموعه دکور و جعبه جواهر تهران می باشد.حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۹۴ نفر تعیین گردید که برای کاهش میزان خطا تعداد ۱۰۰ پرسشنامه تکمیل گردید. روش نمونه گیری پژوهش حاضر تصادفی ساده می باشد. دادههای تحقیق با روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفاده پرسش نامه های استاندارد می باشد. پایایی پرسش نامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ و روایی آن با روش محتوایی مورد تأیید قرار گرفت. هم چنین جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون با استفاده از نرم افزار SPSS استفاده شده است. متغیر های مورد بررسی در این پژوهش عبارت اند از: رضایت مصرف کنندگان، کیفیت خدمات، توسعه بازار و کارایی، که نتایج تحقیق نشان داد بین بازاریابی آنلاین و تمام متغیر های مربوط به عملکرد شرکت رابطه مثبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.