بررسی عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرف کنندگان با استفاده از مدل اسپرولز و کندال موضوع مورد مطالعه: جمعیت امام علی علیه السلام خانه های علم سطح شهر تهران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرف کنندگان با استفاده از مدل اسپرولز و کندال موضوع مورد مطالعه: جمعیت امام علی علیه السلام خانه های علم سطح شهر تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرف کنندگان با استفاده از مدل اسپرولز و کندال موضوع مورد مطالعه: جمعیت امام علی علیه السلام خانه های علم سطح شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرف کنندگان با استفاده از مدل اسپرولز و کندال موضوع مورد مطالعه: جمعیت امام علی علیه السلام خانه های علم سطح شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرف کنندگان با استفاده از مدل اسپرولز و کندال موضوع مورد مطالعه: جمعیت امام علی علیه السلام خانه های علم سطح شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر سبک های تصمیم گیری اسپرولز و کندال در بین مشتریان محصولات خانه های علم جمعیت امام علی علیه السلام در شهر تهران انجام گرفته است که از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت گردآوری داده ها توصیفی – پیمایشی است . در این تحقیق جامعه آماری پژوهش ۳۸۵ نفر از مشتریان محصولات جمعیت امام علی علیه السلام می باشند که با استفاده از روش نمونه گیری دردسترس انتخاب شده اند . ابزار اصلی گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه حضوری است . آزمون های مورد استفاده شامل آزمون های t تک نمونه ای ، کلموگروف-اسمیرونوف K-S و فریدمن می باشد . نتیجه تجزیه و تحلیل داده ها بیانگر آن بود که چهار سبک در بین مشتریان محصولات جمعیت امام علی علیه السلام در شهر تهران شناسایی شد . اهمیت و اولویت آنها به ترتیب عبارت است از: حساسیت به کیفیت بالا ، وفادار به یک برند ، حساسیت به قیمت و لذتگرا و طالب خرید به عنوان سرگرمی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.